Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-02-10, 21:00
Medlem
Chokemeisters avatar
Hur kommer det sig att Flashback inte har någon "officiell" fan-sida på Facebook?

Jag hittade denna: http://www.facebook.com/search/?q=flashback&init=quick#!/pages/Flashback/147261478430?ref=search&sid=707059384.193676269..1 men den känns inte som om det är en av Flashbacks "ledare som skapat? Den har ju bara strax över 1100 fans
Citera
2010-02-10, 21:07
Bannlyst
Skapa en?
Citera
2010-02-10, 21:08
Medlem
brajzillas avatar
varför skulle man ha en fan-sida på en comunity som man Raidar och trollar sönder stup i ett?
Citera
2010-02-10, 21:11
Medlem
Ramzons avatar
Varför vill alla visa hur coola dom är genom att joina grupper, skriva "flashback was here" på diverse ställen och på alla tänkbara sätt visa att man är en del av "coola" flashback? Använd flashback som det är tänkt istället, dvs. delta i diskussioner och debatter här istället för att hela tiden hitta sätt att hävda dig själv på.
Citera
2010-02-10, 21:12
Medlem
Chokemeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reyear
Skapa en?
Finns ju redan en halvseriös så varför skulle jag skapa en till?
Jag undrar bara varför inte någon gjort en officiell
Citera
2010-02-10, 21:12
Medlem
micaeles avatar
Facebook är bara falska efterapare och imitatörer till Flashback. Varför skulle dom annars ta ett namn vars förkorting är exakt likadan - FB?
Nej, dom tog Flashbacks idé och gjorde ett jävla community av det. Sådant folk ska man inte fraternisera med - sky som pest och kolera på samma gång!

Dessutom hatar jag att man bara kan Like andras kommentarer på Facebook, inte Dislike! Som man kan göra på Flashback...
Citera
2010-02-10, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
varför skulle man ha en fan-sida på en comunity som man Raidar och trollar sönder stup i ett?

Kan inte komma ihåg någon gång jag Raidade facebook och det är inte heller något jag skulle vilja stå för. Om ni nu vill raida facebook kanske ni ska göra det i era namn i stället för flashbacks.

OnT: Det väl bara starta en facebook grupp. Vad är syftet? Marknadsföra flashback?
Citera
2010-02-10, 21:19
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Kan inte komma ihåg någon gång jag Raidade facebook och det är inte heller något jag skulle vilja stå för. Om ni nu vill raida facebook kanske ni ska göra det i era namn i stället för flashbacks.

OnT: Det väl bara starta en facebook grupp. Vad är syftet? Marknadsföra flashback?

har aldrig påstått att jag gör det heller? vet däremot att det förekommer en del raidande och trollande på fejjan från flashback men du kanske har bott i skogen i 5år starta en jävla fangrupp om du är kåt på det då.
Citera
2010-02-10, 21:19
Medlem
Dan Da Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokemeister
Hur kommer det sig att Flashback inte har någon "officiell" fan-sida på Facebook?

Jag hittade denna: http://www.facebook.com/search/?q=flashback&init=quick#!/pages/Flashback/147261478430?ref=search&sid=707059384.193676269..1 men den känns inte som om det är en av Flashbacks "ledare som skapat? Den har ju bara strax över 1100 fans
Facebook suger, Flashback äger. Varför skulle dessa två förenas?
Citera
2010-02-10, 21:21
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Dessutom hatar jag att man bara kan Like andras kommentarer på Facebook, inte Dislike! Som man kan göra på Flashback...
Kanske för att de tvingar en att vara positiv på det där skitstället,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in