Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-08, 16:58
Medlem
Spikie1337s avatar
"Windows cannot access the specified device,path,or file. You may not have the appropriate permissions to access the item"

Så dära står det som ett error meddelande till mig när jag försöker starta t.ex. Wow.exe vad är problemet? Jag kan köra det en gång men när jag stänger ner det så fungerar det inte. Har installerat om det 4 gånger så det fungerar inte. Hjälp våre bra. Har försökt googla men ingen vet.

Tack i förhand.
Citera
2010-02-08, 16:59
Medlem
Spikie1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikie1337
"Windows cannot access the specified device,path,or file. You may not have the appropriate permissions to access the item"

Så dära står det som ett error meddelande till mig när jag försöker starta t.ex. Wow.exe vad är problemet? Jag kan köra det en gång men när jag stänger ner det så fungerar det inte. Har installerat om det 4 gånger så det fungerar inte. Hjälp våre bra. Har försökt googla men ingen vet.

Tack i förhand.

Jag har windows XP sp2.
Citera
2010-02-08, 17:16
Medlem
thezushs avatar
Antar att du har en genväg på skrivbordet till wow.exe? Kan det vara så att du har lagt ut filen wow.exe direkt på skrivbordet och inte skapat en genväg till orginalfilen i dess installationsmapp?
Citera
2010-02-08, 17:56
Medlem
Spikie1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thezush
Antar att du har en genväg på skrivbordet till wow.exe? Kan det vara så att du har lagt ut filen wow.exe direkt på skrivbordet och inte skapat en genväg till orginalfilen i dess installationsmapp?

Svar nej. Men jag har googlat detta och många har haft samma problem allt var man skulle göra att gå in i Administrations användaren och göra full access med den filen. Så nu fungerar det igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in