Citat:
Ursprungligen postat av
RebarMoskel
Kan inte redigera mitt tidigare inlägg..
Kan någon svara en gång för alla, räcker nolvadex för att motverka gyno vid eventuella känningar när man kurar?
Mvh
Av egen erfarenhet så hjälper Nolvadex mot gynon. Letro stänger av östrogenet i hela kroppen och dess biverkningar är inte att leka med. Jag själv har små gynoknölar men dessa har minskat under OT-kuren. Kontrade med Nolvadex och de fungerade fint. Jag vet inte varför många här rekommenderar letro. Nolvadex angriper gynon mycket bra. Iaf för mig. Jag är också gynokänslig så körde Nolvadex två veckor innan kur samt två veckor in på kur men humörväsningarna var inte roliga med den blandningen. Efter att ha slutat med nolvan så har jag fått tillbaka energin.
Angående dos så beror det på vilken erfarenhet du har träning, kost och om du har andra kurer i bagaget. Jag höjde som sagt till 50mg vecka 3 och det har fungerat exceptionellt bra. Du kommer troligtvis ångra dig om du väljer att köra under 50. Magbesvären är inte roliga i början, jag var till och med nära på att avbryta men efter att ha inhandlat Dimetikon så är den stabil. Håll dig borta från öl, pizza och skräpmat samt gainers.
Vill också påpeka att Ot är en otroligt fin steroid, jag har ökat cirka sex kilogram. Jag kör för övrigt en sex veckors kur. Kåtheten går i vågor för mig. Kuken står utan problem men själva kåtheten är hämmad, man tänker helt enkelt inte lika mycket på sex som man gjort innan. Välmåendet har inte påverkats nämnvärt, något tröttare, en viss letargi har infunnit sig ibland men så fort man värmt upp på gymmet får man en sjuhelvetes pump och man ser stor skillnad på kroppen. Framförallt axelpartiet.
Jag skulle rekommendera dig att köra 50mg och att ALLTID ta tabletterna samma tid på dygnet efter en måltid. Har du några fler frågor så svarar jag gärna på dessa.
MVH
twistedsister