Citat:
Tycker du avsikten blev svårare att förstå?
Ursprungligen postat av asdfasdf
Visdom tror jag det heter på svenska, visdomsfullhet har jag inte hört tidigare
Citat:
Sluta larva dig och rikta bort fokus. Vad du har hört eller inte hört har ingen betydelse nu. Varför yttra sig om du verkligen inte vet? Trovärdighet är en synonym för hur pass tillförlitligt exempelvis något eller någon är. Något jag anser att du inte är. Då du säger emot dina egna normer som du har konstaterat tidigare i denna tråd. Se svaret nedan för en demonstration.
Sedan vet jag inte hur man motbevisar någons trovärdighet heller.
Motbevisar påståenden har jag hört och att man kan tappa i trovärdighet.
Motbevisar påståenden har jag hört och att man kan tappa i trovärdighet.
Citat:
Varför ska jag göra det? Jag bara antog att du har den som du hänvisade till tidigare:
Upplys mig om vilken förebild jag har?
"Vill du ventilera din frustration över saker du sett på flashback och komma med en uppmaning till folk att skärpa sig? Jag håller med i mycket av det du skriver, men tror inte att det går att komma ifrån problemet. Vissa människor verkar använda flashback som sin egen latrin online. Förmodligen mår de inte så bra själva eftersom de känner ett behov av att gå på andra".
Och där tycker jag du motbevisar din egen trovärdighet. Du beter dig likadant som dom du dömer ut (se tidigare personangrepp mot Obliver). Men om du har du några andra invändningar så får du fan omformulera dig.
Citat:
Du har aldrig påstådd det. Det är vad det framstår som.
Upplys mig gärna även om när jag påstått att jag besitter oerhörd visdom.
Gärna i PM så att vi inte kantrar till OT.
Gärna i PM så att vi inte kantrar till OT.
För övrigt ser jag inget offtopic på tapeten. Det är upp till moderator att avgöra och inte dig.
Citat:
Jag tycker mig se ett mönster i ditt tillvägagångssätt att diskutera, så jag tänker köra din grej här bara för att djävlas. Hur ska vi veta att det är vad du uppfattar det som? Du skrev aldrig ordagrant att det var vad du uppfattade det hela som? Ååååh "upplys" mig exakt vart du skrev det?
Sedan uppfattar jag det inte själv som att jag direkt lagt ord i pallkrages mun.
Jag beskrev hur jag uppfattat det han skrivit och frågade om det var korrekt uppfattat av mig.
Jag beskrev hur jag uppfattat det han skrivit och frågade om det var korrekt uppfattat av mig.
Min poäng med detta svar är att man kan inte ha som argument att hålla på och angripa folk från fel vinklar och ordmärka. Man måste kunna dra några egna paralleller själv annars resulterar debatten bara i pajkastning.
"-nivån snarare än "Hahaha jväla neger som dör på filmen, finns mer?
".
. Han får ett svammel svar tillbaka. Han verkar inte förstå det och fortsätter på samma visa