2003-08-20, 15:23
äldre konto (old)
Ej medlem
hämd...

Idag i skolan så klippte en invandrare i min tröja.
jag vill ha hämd.
nån som vet nått bra?
jag vill inte att han ska bli skadad jag vill inte häller bli upptäckt.
Citera
2003-08-20, 21:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Klipp i invandrarens tröja. Eller så kan du prata med din mamma så kan hon ringa till blattens mamma så kan dom säkert komma överens om någonting positivt.
Citera
2003-08-21, 01:11
Medlem
extatics avatar
Re: hämd...

Låser tråden.. . De som inte förstår varför kan dra iväg ett pm till mig.

:evil:
Citera
2003-09-29, 13:38
Medlem
Stora tråden om hämnd / Diskussioner med tips å tricks

Har ni några bra tips på lätta sätt att jävlas med folk man inte gillar?
Jag tänker då på saker i stil med att säga upp någons telefonabonnemang, beställa postorder-varor till personens adress osv.
Dela med er av era egna djävulskap!
Citera
2003-09-29, 13:43
Bannlyst
Man kan teoretiskt¹ spotta på dom!
Citera
2003-09-29, 13:54
Medlem
att beställa dit en massa porrblaskor kanske? De gjorde min pojkvän till en granne som var otroligt dryg. Men de värsta är att om man inte är bekant med person så vet man inte om de gick som man planerat
Citera
2003-09-29, 14:08
Medlem
Mihailovics avatar
Skall man jävlas med någon så gör det som en man direkt på
en gång.

Håll fan inte på med sådana där fittiga menlösa loseråtgärder.

"beställa grejer på postorder".....*skrattar*.....Skicka en bomb
i så fall eller låt bli...
Citera
2003-09-29, 14:10
Medlem
jag uppmanar ingen att göra det jag skriver nu för det kan bli värsta utredning o.s.v

1. närmaste telefon kiosk o sen ringer du polisen o säger att du vill lämna tips om att person a har massa barnporr i datorn o direkt efter det ringer killens ISP o säger samma sak där om du nu vet vilken ISP han har.

2.gå till bibblan eller i skolan o bara beställ o beställ hem till person a från alla sidor som tar postförskott. bra sidor e ex. www.pricerunner.se desto dyrare grejer desto värre o mer pegnar måste han betala om han inte hämtar ut grejerna.

3. ta reda på hans tele nummer o sätt ut sex annonser på nätet o på kontakt annonser o köp/sälj fynd sidor.

4. ta reda på var han jobbar o rig dit op säg att han har massa grejer han har snott från jobbet o du har sett det och att han tar droger.

5. ringer polisen igen men denna gång så ska du inte prata med dom för du ska bara säga det du ska o lägga på o sen försök göra om din röst lite för dom kommer att spela in. du säger att person a bor på adress a o han säljer droger som xtc,amfetamin,kola o du var där i förrgår o det var några tjejer där o dom hade inga pengar så dom fick suga av person a för varsin xtc o dom var bara 15 år gammla.

som sagt du kan göra person a:s liv rätt surt om du går följande.
Citera
2003-09-29, 14:14
Medlem
/dev/jesuss avatar
1. Gå till ett bibliotek och låna en dator

2. Skaffa ett hotmail-konto dedikerat till detta djävulskap

3. Därefter skulle man kunna¹ shoppa loss en jävla massa prylar till personen du är dryg på, helst mot faktura men postförskott duger det med
Citera
2003-09-29, 14:18
Medlem
Mr Caves avatar
1. Gå hem till personen i fråga.

2. Slå sönder alla rutor på hans hus! Bildligt talat.¹
Citera
2003-09-29, 14:27
Medlem
"1. närmaste telefon kiosk o sen ringer du polisen o säger att du vill lämna tips om att person a har massa barnporr i datorn o direkt efter det ringer killens ISP o säger samma sak där om du nu vet vilken ISP han har."

Vad är isp? Hur tar man reda på den?
Citera
2003-09-29, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungeen
"1. närmaste telefon kiosk o sen ringer du polisen o säger att du vill lämna tips om att person a har massa barnporr i datorn o direkt efter det ringer killens ISP o säger samma sak där om du nu vet vilken ISP han har."

Vad är isp? Hur tar man reda på den?

ISP = Internet Service Provider =internet leverantör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in