Inblick i en fibrotjejs vardag:
Citat:
Dags för sängen. Fastnade på FB och patiens (patienT skrev jag först haha!) Lite knark å sen sängen. Efter nattprommisen... Gonatt!
Citat:
@Alexandrasliv Japp. Sen knarkade jag lite citodon o plåtade nästan en hel period hockey. Tack så mycket! =) Nu - fredagsmys! =)
Citat:
Knarkar Citodon idag... Fryser som fasen och kroppen skriker... skit me't...
Citat:
@Alexandrasliv Hehe, jag har fått en hel kartong med knark =P Hoppas det gick drägligt på af
Citat:
Lite spännande att det känns som det sitter spikar här o var i kroppen, spännande, inte roligt. Ska man ta å "knarka" lite hemma sen? ;P
Citat:
Fick diagnos nästan direkt på smärtkliniken. 13 av 18 punkter = fibromyalgi. Fick med mig 3 olika mediciner också, åååh... knarka!? =P
Om du själv har svårt att få ut piller - använd hunden:
Citat:
Det låter som en bra idé om du både blir smärtfri och kan sova på hundens piller. Ring doktorn! =)
Piller piller piller och så lite alkohol på det. Det är receptet för att bli frisk!
Citat:
@Alexandrasliv Äsch! Stackare! Du behöver ett party ju! Tryck i dig mera piller om du måste tycker jag. Skit i vad AF tycker
Citat:
Nä, piller å sen sängen. *försöker få gruset ur ögonen* Gonatt!
Citat:
Har inga såna kvar. Ska ringa läkaren imorrn o se om jag kan få
nya piller. ½ Citodon till natten har jag iaf
Citat:
Nä, dags för sängen. Kanske blir lite
höghuspiller, sjukt ont i knäet
Fler guldkorn:
Citat:
@Alexandrasliv Mina ögon blir fulla av grus och kan studsa som LSD-höga gräshoppor...
Citat:
@Alexandrasliv Hmm, jag blir tvärhög av Citodon o läkaren glodde: "Det SKA inte funka! Placebo!" Noll effekt av Tramadol då kanske? =S