2010-01-31, 12:51
Medlem
Crystal-Ices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nVc
Hur gammal är den videon? (stod "old playboy shoot")

Det vet jag faktiskt inte... men det är ju hon iaf...

Annars brukar hon aldrig vara svår.. kolla hennes Ustream profil... där har hon massa cam sessions där hon strippar å spelar allmänt mongolid... ganska kul att kolla på på bakfyllan...
Citera
2010-02-13, 18:11
Medlem
fags avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article6599950.ab

Citat:
Tequila förd till sjukhus

”Jag kan dö om några timmar”
Tila Tequila fördes i går kväll till sjukhus. Enligt henne själv slog hon i huvudet.

Hon twittrade:
– Jag kan dö om några timmar.

Tila Tequila fördes till sjukhus i går efter att hon ramlat av stolen och slagit i huvudet. Som det twitterfan hon är spred hon nyheten till sin fans via minibloggen.
– Jag slog i huvudet i väggen och hörde mitt bakhuvud spricka. Det är en buckla i det nu, skriver hon på sin twitter enligt TMZ.
Sedan mindes hon vad som hade hänt Natasha Richardson, men inte skådespelerskans namn dock.

”Be för mig”
– Jag borde ringa en ambulans ut ifall att? Som den där skådespelerskan som slog i huvudet och trodde att hon var okej men dog senare... Be för mig.

Hennes nästa meddelande lydde:
– Ambulansen är på väg till mitt hus. Jag kan ha fått en hjärnskakning och kan dö om några timmar.
Senare i går kväll skrev hon ut från sjukhuset och ska må bra, skriver TMZ.
Håll tummarna nu, för fan!
Citera
2010-02-16, 18:27
Medlem
CherryDeLuxes avatar
Människan är helt sjuk i huvudet

Citat:
Basically, someone pretended to be a magazine editor and tricked Tila into thinking she had landed a photoshoot, only to cancel it for her "pregnancy" and replace her with Lady Gaga. But then Tila 'miscarried' and sent this crazy ass emails to the "magazine editor" pleading for the job.

http://i45.tinypic.com/2s7j1gz.jpg
http://i45.tinypic.com/slmade.jpg

Någon dag senare twittrar hon även om ett eventuellt missfall (hon twittrar för övrigt 3 miljoner gånger om dagen):

Citat:
Im gonna go see my private doc as soon as their office opens in about 2 hours. I hate hospitals but it feels like sharp stabbing in my belly 7:07 AM Feb 15th

Im going 2 pray 4 my lil Angel in so much pain right now Im gonna see if I have any advil or something but I cant even walk it hurts so bad! 7:14 AM Feb 15th

Material things dont matter to me. Yes I have A LOT to live for, but it means NOTHING to me without a little baby & family....my own family 7:24 AM Feb 15th

Do you guys know how INVASIVE the ambulance and public hospital is for a public figure?? I HATE THE MEDIA!
7:30 AM Feb 15th

If it were not 4 them I would call the ambulance right now, but they'll just have media invade my life again & make fun of me being in pain 7:30 AM Feb 15th

En timme senare påstår hon sig ha fått tillstånd att adoptera en unge från Ryssland

Citat:
OMG GOD HAS ANSWERED MY PRAYERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GUESS WHAT?? CAN U GUESS?? THIS HAS JUST MADE MY ENTIRE DAY! GUESSS?????
8:41 AM Feb 15th

Ok are you ready for this??? I just got off the phone with the adoption agency I've been working with for a while and guess what??????????? 8:56 AM Feb 15th

ATTENTION EVERYONE! I have been APPROVED to adopt my own baby boy 2-3 years old from RUSSIA!!!! I will be his Mommy by the end of the year!!
8:58 AM Feb 15th

AHHH IM SO HAPPY I CANT EVEN EXPLAIN IN WORDS HOW I FEEL RIGHT NOW! THEN I WILL SPEND A MONTH IN RUSSIA WITH MY NEW SON 2 BOND WITH HIM!
about 24 hours ago

yes 4 hours ago I was dying from horrible pain, but when I got the call that I was accepted to adopt a son from RUSSIA I WAS SOOOO HAPPY!!!
about 21 hours ago

Enligt Tila själv är hon just nu på väg till Australien för jobb.

Citat:
Lol the stewardist jus asked me "what are all those papers? Its so thick!" I said "it is for me to bring my son home! Wish me luck!" Hehe
about 12 hours ago

http://twitpic.com/13j9tq

Undrar vad hon hittar på härnäst
Citera
2010-02-16, 18:30
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Hur gick det men söta frökens lilla huvudknopp? Hon är väl på bättringsvägen?
Citera
2010-02-16, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Hur gick det men söta frökens lilla huvudknopp? Hon är väl på bättringsvägen?

Patetiska klanten skullle sätta sig i en "sexig" pose med särade ben på vardera armstödet, fåtöljen ramlar bakåt och klanten slår i huvudet och får hjärnskakning
Citera
2010-02-16, 18:34
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Patetiska klanten skullle sätta sig i en "sexig" pose med särade ben på vardera armstödet, fåtöljen ramlar bakåt och klanten slår i huvudet och får hjärnskakning

Det var ju för väl att det inte gick alldeles illa.
Citera
2010-02-16, 19:46
Medlem
Hon verkar helt slut nu ju, självmordet är inte långt borta.

Då allt från statements från gamla skolkamrater hur hon var i tonåren som prostituerad och att nästan allt hon säger är lögner, manipulerade dokument hon lagt ut på twitter som skulle bevisa att hon va gravid osv. kolla här bara så ser ni vilken person hon är.

http://tilasrotspot.blogspot.com/?zx=a3f57ef40f1bdb52

Läs om allt där.

Synd om henne dock, hon behöver helt klart hjälp.

Föresten sjukt att ngn orkar engagera sig så mkt att de startar en blogg om att hon ljuger, fantastiskt!
Citera
2010-02-16, 20:31
Medlem
PhasersOnFunks avatar
/care
Citera
2010-02-16, 23:42
Medlem
DeltaGoodrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryDeLuxe
Människan är helt sjuk i huvudet

Någon dag senare twittrar hon även om ett eventuellt missfall (hon twittrar för övrigt 3 miljoner gånger om dagen):

En timme senare påstår hon sig ha fått tillstånd att adoptera en unge från Ryssland

Enligt Tila själv är hon just nu på väg till Australien för jobb.

Undrar vad hon hittar på härnäst
Patrasket behöver hjälp omgående. Istället för att raka skallen som Britney kommer hon med konstiga statements på twitter. Har en känsla av att detta kan sluta riktigt illa.
Citera
2010-02-17, 04:20
Bannlyst
Tila ser ut som ett 500 Baths barluder fran en bakgata i Chaing-Mai
Citera
2021-12-28, 09:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Tila ser ut som ett 500 Baths barluder fran en bakgata i Chaing-Mai

Verkligen. Men samtidigt är det nog ganska jobbigt för henne med alla gamla bekanta som ska försöka bygga sina karriärer på denna washed up porrstjärna.

Det var bra att bli religiös av henne. Inte så mycket för kompassen utan för att det är skönt att hitta en gemenskap som låter en gå vidare i sitt liv.

Alla misslyckade bekanta som söker sig tillbaka och tror att de tar revansch för att de aldrig fick ligga genom att kalla henne hora och bla bla lär ju vara rätt jobbigt. Tur att det finns bättre folk som sagt.

Lycka till Tila!
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in