2010-01-24, 14:39
Bannlyst
Underbara Aftonhoran! Till och med VDn är en idiot
Citera
2010-01-24, 14:40
Medlem
clappers avatar
Källa: Expressen hmmm

Ordningsvakters trovärdighet

De har ju för fan rutin på att ljuga efter några år i branschen.

Skulle inte förvåna mig om de ljugit ihop nåt i efterhand. Han var ju full så de blir svårt för han att bevisa motsatsen.

Spekulerar bara här för jag är riktigt trött på ordningsvakter som inte blev antagna på polishögskolan
Citera
2010-01-24, 14:55
Medlem
6tasys avatar
Pontus Gustavsson är och bor från och till i Örebro. Han har även en son som går i skola där! Det förklarar väl antagligen varför detta inte ägde rum på Stureplan.
Citera
2010-01-24, 15:06
Medlem
låter som en packad stockholmare som e van vid att gå förbi alla köer i Sthlm blir plötsligt stoppad och inte igenkänd
Citera
2010-01-24, 15:23
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6tasy
Pontus Gustavsson är och bor från och till i Örebro. Han har även en son som går i skola där! Det förklarar väl antagligen varför detta inte ägde rum på Stureplan.
Detta gör hela historien lite mer tragisk tyvärr.
Stackars grabb när han ska gå till skolan imorgon måndag
Senast redigerad av moondawn 2010-01-24 kl. 15:25.
Citera
2010-01-24, 15:38
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clapper

Skulle inte förvåna mig om de ljugit ihop nåt i efterhand. Han var ju full så de blir svårt för han att bevisa motsatsen.

Spekulerar bara här för jag är riktigt trött på ordningsvakter som inte blev antagna på polishögskolan

Om folk ljuger så borde det nog komma en motattack snart! Den som väntar får se. Jag tror dock hela historien är sann.
Citera
2010-01-24, 15:46
Bannlyst
Skadeglädjen lindrar min egen bakfylla!
Citera
2010-01-24, 16:44
Medlem
WTFBBQs avatar
Det är underbart att även dessa mediaråttor också kan göra bort sig! Detta var ju dagens...
Citera
2010-01-24, 16:46
Medlem
Tratts avatar
Fan, man skulle gått ut igår - var ute i fredags.

Citat:
Ursprungligen postat av Clapper

Varför skulle det inte vara sant?, de har nått honom för en kommentar och han erkänner då fyllecell.

Ritz har förövrigt inte funnits i ett år.
Citera
2010-01-24, 17:35
Medlem
chribsson2s avatar
Mmmm....jag vet inte hur mycket det har klagats på dörrvakter och deras trovärdighet här på forumet. Expressen är välinte heller så betrodda.

Men nu är båda två sanningsvittnen,,,,

Fan så jävla förutsägbara ni är.
Citera
2010-01-24, 17:52
Medlem
Förundras alltid varför människor inte just kan få vara människor. Att tråk Sverige alltid ska sitta
bakom sina gardiner och så händer något sånt här och vips applicerar man sin egen ångest på
berörd, gärna hans barn och alla andra runtomkring.
Det är ju rock roll,,,,, han reagerade säkert på någon idiot till dörrvakt och det har ju hänt miljontals gånger förut så inget nytt. Hans son kanske blir hjälte imorgon vem vet ??
- Eller så bryr sig absolut inte en käft om vad hans pappa har för sig hemma, på fritiden eller
i fyllcellen.

Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Detta gör hela historien lite mer tragisk tyvärr.
Stackars grabb när han ska gå till skolan imorgon måndag
Citera
2010-01-24, 19:03
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Förundras alltid varför människor inte just kan få vara människor. Att tråk Sverige alltid ska sitta
bakom sina gardiner och så händer något sånt här och vips applicerar man sin egen ångest på
berörd, gärna hans barn och alla andra runtomkring.
Det är ju rock roll,,,,, han reagerade säkert på någon idiot till dörrvakt och det har ju hänt miljontals gånger förut så inget nytt. Hans son kanske blir hjälte imorgon vem vet ??
- Eller så bryr sig absolut inte en käft om vad hans pappa har för sig hemma, på fritiden eller
i fyllcellen
.
Det får vi verkligen hoppas för grabbens skull.
Jag ser inget dömande av Pontus Gustavson i mitt tidigare inlägg som du citerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in