Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-14, 12:59
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Vilket tema? Jag har skuggat och det är inget där.

I grått.

Inget stort men: http://quikk.se/?69d7a
2010-04-14, 21:50
Medlem
Om fönstret är mindre än "1031" i bredd så skakar menyn längst upp, den man väljer politik osv.
Använder 1920x1028. Och kör Flashback i ett litet webbläsarfönster.
2010-04-15, 09:32
Medlem
antagonistens avatar
Varför "glömmer" forumet att markera vilka trådar man har läst? Det händer ganska ofta och är jävligt irriterande. Det hände mig exempelvis alldeles nyss; jag satt och bläddrade igenom lite trådar och samtliga markerades som lästa när jag var klar. Jag stängde ned webbläsaren på korrekt rätt sätt för att ordna med en grej och när jag öppnade den igen var alla trådar markerade som olästa igen.

Jag har haft det här problemet i både Firefox och Opera så det verkar inte vara någonting webbläsarspecifikt. Jag har som sagt inte heller gjort några ändringar mellan sessionerna så det är troligtvis "server-side". Det blir ju inte direkt bättre av att det inte längre går att markera enskilda forum som lästa.
2010-05-26, 16:21
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Varför "glömmer" forumet att markera vilka trådar man har läst? Det händer ganska ofta och är jävligt irriterande. Det hände mig exempelvis alldeles nyss; jag satt och bläddrade igenom lite trådar och samtliga markerades som lästa när jag var klar. Jag stängde ned webbläsaren på korrekt rätt sätt för att ordna med en grej och när jag öppnade den igen var alla trådar markerade som olästa igen.

Jag har haft det här problemet i både Firefox och Opera så det verkar inte vara någonting webbläsarspecifikt. Jag har som sagt inte heller gjort några ändringar mellan sessionerna så det är troligtvis "server-side". Det blir ju inte direkt bättre av att det inte längre går att markera enskilda forum som lästa.
Det här händer mig också. Både i Chrome 4 och nya 5an. Om man är väldigt aktiv nån dag så blir det rätt störande efter ett tag.
2010-05-26, 23:26
Medlem
Zwerchstands avatar
Men samtidigt verkar RP-logglaggbuggen ha snällat till sig. Lite som den där gamla sketchen med bildörrarna.
2010-05-30, 18:16
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Jag har ett skumt problem. När jag försöker citera ett inlägg som enbart innehåller ett URL så blir allt åt helvete.

Det enda som syns är användarens användarnamn och allt annat som inlägget innehåller försvinner.
2010-05-30, 19:43
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Jag har ett skumt problem. När jag försöker citera ett inlägg som enbart innehåller ett URL så blir allt åt helvete.

Det enda som syns är användarens användarnamn och allt annat som inlägget innehåller försvinner.
Kan man få en skärmdump?
2010-05-31, 01:18
Medlem
kanulas avatar
Jag har märkt att rubriker som är redigerade av en moderator inte visas i "Heta ämnen", istället visas originalrubriken. Jag vet inte om det är så i "Nya ämnen" med, men det är mycket möjligt.

Exempel:
Ajaj! visas i Heta ämnen, men är egentligen omdöpt till "Ajaj! [Aj i rumpan /Mod]".
2010-05-31, 01:35
Medlem
Zwerchstands avatar
Har uppmärksammats tidigare, verkar bero på att parentes feltolkas.
2010-05-31, 13:50
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanula
Jag har märkt att rubriker som är redigerade av en moderator inte visas i "Heta ämnen", istället visas originalrubriken. Jag vet inte om det är så i "Nya ämnen" med, men det är mycket möjligt.

Exempel:
Ajaj! visas i Heta ämnen, men är egentligen omdöpt till "Ajaj! [Aj i rumpan /Mod]".
Jag har för mig att det är medvetet. Ska se om jag hittar motiveringen från tekniker.
2010-05-31, 17:44
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Kan man få en skärmdump?

Problemet löste sig självt. Vet inte vad som var felet. Och tog ju då inte någon skärmdump när det inträffade. Tillfälligt fel helt enkelt.
2010-06-01, 12:53
Medlem
Ettan^s avatar
Detta kanske har dykt upp förut.

När jag går in på "mina citerade inlägg" och någon har citerat mitt inlägg och svarat inom spoilertaggar syns texten ändå på förhandsgranskningen. Det kan vara lite drygt om jag egentligen inte vill läsa spoilern. Går det att lösa på något sätt månntro?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in