direkt klassiker. visar att vi svenskar också kan (och att 200,000 svenskar inte kan) internet. kul att det finns idioter, även i den här tråden, som inte fattar skämtet.
Om det är nått internetsnuten borde titta upp så är det självklart alla dödshot trollen får . Min mor skulle bli uppskuren och våldtagen, tycker egentligen det gick i gruppens rätta anda men men.
Om det är nått internetsnuten borde titta upp så är det självklart alla dödshot trollen får . Min mor skulle bli uppskuren och våldtagen, tycker egentligen det gick i gruppens rätta anda men men.
Trollen har en stödgrupp
Är mer en grupp för troll som vill knulla andra trolls profilbilder men ändå.
Jag tror inte att det är så värst smart att skämta om döda människor på Haiti. De har ju sådana där voodoo-häxor där borta, så nu kommer väl en arme av hundratusen odöda zombier att invadera Sverige i jakten på de skyldiga.
Hahahaha det roligaste måste ändå vara alla råförbannade smartskaft som flippade sönder i loggen. Skrevs glåpord åt höger och vänster med versaler och följt av tjugo utropstecken, tog det verkligen så hårt? Lite humor får man väl ändå ha!
Hahahaha det roligaste måste ändå vara alla råförbannade smartskaft som flippade sönder i loggen. Skrevs glåpord åt höger och vänster med versaler och följt av tjugo utropstecken, tog det verkligen så hårt? Lite humor får man väl ändå ha!
Humor är något som 'vanliga' människor inte har! Dessa tjugo utropstecken och tillhörande fula ord är ett tecken på att människorna torde bjudas in till Flashback för lite dos av realism...