2010-01-19, 21:45
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Kvinnan som skapade gruppen är redan gift och gick ut gymnasiet 2009. Klart hon tror att allt var på riktigt.

För tillfället kan jag inte gå in och kolla (vet inte varför) men är personen for real så... så... jag tror nästan att jag börjar gråta Dumma. Dumma.
Citera
2010-01-19, 21:46
Medlem
kanske efter men... nu har aftonhoran snappat upp det, kan inte ha tagit mer är 30 sek att göra denna artikel. jobbar det ens några journalister där ?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6455019.ab
Citera
2010-01-19, 21:46
Medlem
direkt klassiker. visar att vi svenskar också kan (och att 200,000 svenskar inte kan) internet. kul att det finns idioter, även i den här tråden, som inte fattar skämtet.
Citera
2010-01-19, 21:49
Medlem
LaQuashikatifas avatar
Om det är nått internetsnuten borde titta upp så är det självklart alla dödshot trollen får . Min mor skulle bli uppskuren och våldtagen, tycker egentligen det gick i gruppens rätta anda men men.
Citera
2010-01-19, 21:52
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaQuashikatifa
Om det är nått internetsnuten borde titta upp så är det självklart alla dödshot trollen får . Min mor skulle bli uppskuren och våldtagen, tycker egentligen det gick i gruppens rätta anda men men.

Trollen har en stödgrupp

Är mer en grupp för troll som vill knulla andra trolls profilbilder men ändå.
Citera
2010-01-19, 21:55
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halgurd
Vem ligger bakom?

http://www.nyhetskanalen.se/1.1449824/2010/01/19/haitigrupp_pa_facebook_en_nekrofilbluff

200 000 svenskar lurade till nekrofiler.. ”2kr per medlem till jordbävningsoffren i Haiti”

Fasiken att man glömde gå med...

OnT, passar inte denna tråd bättre bredvid "Nya tråden om facebooktrollning"?
Tycker själv att detta onekligen var genialt.
Citera
2010-01-19, 21:57
Medlem
von Schmerzs avatar
Jag tror inte att det är så värst smart att skämta om döda människor på Haiti. De har ju sådana där voodoo-häxor där borta, så nu kommer väl en arme av hundratusen odöda zombier att invadera Sverige i jakten på de skyldiga.

http://en.wikipedia.org/wiki/Haitian_Vodou
Citera
2010-01-19, 21:57
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
För tillfället kan jag inte gå in och kolla (vet inte varför) men är personen for real så... så... jag tror nästan att jag börjar gråta Dumma. Dumma.
Hon är på riktigt, och nu blev jag bannad från hennes grupp. Undrar varför
Citera
2010-01-19, 22:01
Medlem
lafemmefatales avatar
Hahahaha det roligaste måste ändå vara alla råförbannade smartskaft som flippade sönder i loggen. Skrevs glåpord åt höger och vänster med versaler och följt av tjugo utropstecken, tog det verkligen så hårt? Lite humor får man väl ändå ha!
Citera
2010-01-19, 22:05
Medlem
CB4lifes avatar
Haha jag var med i den gruppen:P
Citera
2010-01-19, 22:06
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale
Hahahaha det roligaste måste ändå vara alla råförbannade smartskaft som flippade sönder i loggen. Skrevs glåpord åt höger och vänster med versaler och följt av tjugo utropstecken, tog det verkligen så hårt? Lite humor får man väl ändå ha!
Humor är något som 'vanliga' människor inte har! Dessa tjugo utropstecken och tillhörande fula ord är ett tecken på att människorna torde bjudas in till Flashback för lite dos av realism...
Citera
2010-01-19, 22:06
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Fasiken att man glömde gå med...

OnT, passar inte denna tråd bättre bredvid "Nya tråden om facebooktrollning"?
Tycker själv att detta onekligen var genialt.

Den tråden är låst eftersom den bryter mot flashbacks regler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in