2010-01-19, 21:20
Medlem
Apppes avatar
HAHHHHAHAHHAHHAHHAHAHA
Citera
2010-01-19, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Är du möjligen släkt men kvinnan som skrev till mig?

http://data.fuskbugg.se/skalman01/Hej alla små troll.pdf
[/quote]

får ej upp något på länken...
Citera
2010-01-19, 21:21
Medlem
J*vla familjeliv.se !! Hur fan kan de vara så råa! Fattar de inte att människor tar illa vid sig!

Annat är det med Flashback. Här står alltid moralen i zenit!
Citera
2010-01-19, 21:22
Medlem
Smuggelss avatar
Förstod direkt att detta var ett till skämt när jag såg att några vänner joinade gruppen, historian återupprepar sig och folk har ingen aning vad som händer på internet förutom det aftonbladet säger till dom.
Citera
2010-01-19, 21:22
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Förresten, nästa grupp att bli medlem i:
http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=search&gid=261896183323#/group.php?v=info&ref=search&gid=261896183323

Nej, nu jäv... Nu blir jag nästan förbannad. Hoppas verkligen det inte är seriöst folk som går med i den gruppen och fortfarande TROR att det var riktiga pengar med i det hela och att svenska nekrofilföreningen är riktig. Då tappar jag allt hopp om mänskligheten.
Citera
2010-01-19, 21:23
Medlem
Vintervilas avatar
Sjukt roligt, all heder åt Macks för att han lyckades fixa hela 200 000 medlemmar.
Roligast var nog att se de som "gick in helhjärtat för haiti" och blev skitsura pga detta. Hur engagerad kan man vara om allt man gör är att gå med in facebookgrupp liksom?
Citera
2010-01-19, 21:23
Medlem
KTNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Är du möjligen släkt men kvinnan som skrev till mig?

http://data.fuskbugg.se/skalman01/Hej alla små troll.pdf
[/quote]

Nej?
Citera
2010-01-19, 21:24
Medlem
Shiloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhej5
Här är en fullständig printscreen jag tog av gruppen, "bild-mappen" finns också med. Tog printscreenen tisdagen 19/1 kl 18.42

http://img707.imageshack.us/img707/4747/2krpermedlemtilljordbvn.jpg

//Chrillebus

Bästa kommentaren i loggen på screenen är ju lätt

Citat:
era sjuka jävlar hur kan ni utnyttja vår vänlighet såhär!!!!

Sjukt vänligt av dem att trycka på en blå knapp, hoppas dom sover gott om natten nu pga deras enorma givmildhet.
Citera
2010-01-19, 21:25
Medlem
Smuggelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Nej, nu jäv... Nu blir jag nästan förbannad. Hoppas verkligen det inte är seriöst folk som går med i den gruppen och fortfarande TROR att det var riktiga pengar med i det hela och att svenska nekrofilföreningen är riktig. Då tappar jag allt hopp om mänskligheten.

Skulle nog chansa om dom är for real, hoppas du vet vilka idioter dom flesta människor är så detta borde egentligen inte komma som en överraskning, men kul är det.
Citera
2010-01-19, 21:27
Medlem
HAHA! "Släng er i väggen[...]"

Något som har spårat ut är grupperna på facebook xD
Roligare är det att se alla blindstyren som tror sig skänka 2kr till "haiti-offren".
Citera
2010-01-19, 21:27
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiloo
Bästa kommentaren i loggen på screenen är ju lätt
Ja!
Eller" Tävla om att vara mest sjuk, det kan ni fan göra på flashback och 4chan"
Betyder detta att flashback utmanar 4chan som internets rövhål?
Citera
2010-01-19, 21:28
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Kvinnan som skapade gruppen är redan gift och gick ut gymnasiet 2009. Klart hon tror att allt var på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in