Förstod direkt att detta var ett till skämt när jag såg att några vänner joinade gruppen, historian återupprepar sig och folk har ingen aning vad som händer på internet förutom det aftonbladet säger till dom.
Nej, nu jäv... Nu blir jag nästan förbannad. Hoppas verkligen det inte är seriöst folk som går med i den gruppen och fortfarande TROR att det var riktiga pengar med i det hela och att svenska nekrofilföreningen är riktig. Då tappar jag allt hopp om mänskligheten.
Sjukt roligt, all heder åt Macks för att han lyckades fixa hela 200 000 medlemmar.
Roligast var nog att se de som "gick in helhjärtat för haiti" och blev skitsura pga detta. Hur engagerad kan man vara om allt man gör är att gå med in facebookgrupp liksom?
Nej, nu jäv... Nu blir jag nästan förbannad. Hoppas verkligen det inte är seriöst folk som går med i den gruppen och fortfarande TROR att det var riktiga pengar med i det hela och att svenska nekrofilföreningen är riktig. Då tappar jag allt hopp om mänskligheten.
Skulle nog chansa om dom är for real, hoppas du vet vilka idioter dom flesta människor är så detta borde egentligen inte komma som en överraskning, men kul är det.
Kvinnan som skapade gruppen är redan gift och gick ut gymnasiet 2009. Klart hon tror att allt var på riktigt.