2004-02-19, 10:12
Medlem
keffemil_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saft
Ni som kommer in i tråden och skriver "matte B är väl lätt som en plätt", kan ni ta och ge er nu, alla har inte lätt för matte!! Håll er till ämnet.

Håller med!

Citat:
Ursprungligen postat av Le Saboteur
Mitt matte B prov var en höjdare, efter att ha slappat mig igenom hela kursen utan att ha gort ett skit fick jag eld i röven när de var dags för matte B nationella. Satt två dar i sträck och pluggade in det som jag trode skulle komma på provet. Ingen studiemetod som jag rekomenderar så här i efterhand. Var med skräck som jag fick provet framför mig, när jag sen fick tillbaka det visade sig att jag hade fått tre poäng över godkänt, och fick därför G i matte B... Efter det har jag inte ens tittat på en mattebok

Hehe, känner igen mig lite, med "hårdplugg" metoden. Efter det spyr man nästan när man ser en mattebok!
Citera
2004-02-20, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leeon
Jag tror att jag har rätt, så det så.
Du undviker ju min motfråga som en katt unviker vatten.

Nu vill jag nog hävda att du verkar ha problem att läsa eftersom han
utrykligen (enligt mig i alla fall) förklarat vad han vill, men du kanske bara har
svårt att läsa svenska? så jag översätter åt dig.

Now I would like to express that you seem to have a problem with reading as
he now have, in several ocations, told you in writing why he is searching for this
type of information.

Hoppas det hjälpte.

//Ulokye på jobbet och känner sig dryg.

No hard feelings?

Nu när jag "flamat" klart så ska man väll svara också.

Under 98-99 vet jag att några nationella prov bla mattematik gick genom kopiatorn om någon sedan la dom på internet, vet jag ej. Däremot så efter
detta höjdes säkerheten för dessa prov kraftigt, att få tag på ett anpassat
till dagens läroplan blir nog ganska svårt, men är du nöjd med äldre så tror jag
inte att det är ett så stor problem.

//Ulokye som nu även har gjort ett vettigt svar
Citera
2004-05-14, 22:32
Bannlyst
är det någon som har gjort provet i i matte B än? eller görs det sammtidigt?
Citera
2004-05-15, 01:50
Medlem
Toans avatar
Är många dumma på riktigt, eller är det många som gör sig till?
Trots att trådskaparen frågade huruvida det var sant eller ej att nationella prov i matte B fanns på internet är det likväl en hel hög idioter som börjar predika om hur fel det är att fuska...

Ett tips till alla är att läsa mer än bara rubriken!
Citera
2004-05-16, 17:33
Medlem
likeunigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattethe
är det någon som har gjort provet i i matte B än? eller görs det sammtidigt?

Vi ska ha det imorgon.
Citera
2004-05-17, 00:27
Medlem
Har någon provet lr? Skulle vara skyst om ni kunde skicka det till forslund_87@hotmail.com i sånna fall
Citera
2004-05-17, 00:40
Medlem
Jag kan stolt meddela, speciellt till Leeon, att jag satte MVG på Nationella C efter att ha planterat en liten trojansk häst och börjat övervaka mailtrafiken mellan lärare på skolan. Detta var länge sen dock, och på den tiden trojanska hästar var relativt okänt för slöa nätverksadministratörer.

Hade nog satt VG ändån.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in