Citat:
Ursprungligen postat av cOMANDER4
okej tack för hjälpen, vet du om det är det ok att snorta eller är det mycket waste?
Waste. Oralt är bäst pga hur det metaboliseras till det mer potenta odesmetyltramadol i kroppen. Oralt ska tydligen tom vara Såpass bra att det inte ens är värt att iv'a.