2011-09-20, 22:32
Medlem
Hur kan han vara i USA ska han inte sitta inne?
Citera
2011-09-20, 22:44
Medlem
skulle tippa på att han har från ett halv år till ett år att inställa sig.
Citera
2011-09-21, 17:02
Medlem
nero1s avatar
Är man ens önskvärd av USA att besöka deras land med hans domar? USA är väl rätt hårda på vem dom släpper in och inte släpper in?
Citera
2011-09-22, 00:34
Medlem
GirigaJudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Är man ens önskvärd av USA att besöka deras land med hans domar? USA är väl rätt hårda på vem dom släpper in och inte släpper in?
Jänkarna har ingen möjlighet att kolla svenskt brottsregister, man fyller i en sk VISA Waiver där man deklarerar om man har dömts till ett års fängelse eller mer. Självklart går det att ljuga på den. Åker man fast väntar inget värre straff än fängsligt förvar till dess att returbiljetten är ordnad. Dock så är det väl inte så väldigt kul att sitta i amerikanskt förvar och jänkarna kan faktiskt döma ut straff för att ha ljugit på waivern men det sker sällan och såvitt jag känner till endast med de som kommer tillbaka för ett andra försök eller som har annat än bara hederlig turism i kikaren.
Citera
2011-10-16, 17:36
Medlem
Såg han idag.. Så några av er är uppdaterade =)
Citera
2012-05-02, 21:27
Medlem
c-d af ands avatar
Någon som är uppdaterad om hur det ser ut för honom nu?
Citera
2012-05-09, 23:10
Medlem
davemeisters avatar
Såg han idag, stor som ett jävla HUS.
Citera
2012-06-15, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av davemeister
Såg han idag, stor som ett jävla HUS.

Åfan, det kan jag tänka mig.

Han skrev på facebook för något år sedan vad han åt, och då testade han McDonalds ofta. Det var i alla fall vad han skrev. Behöver ju inte vara sant, men ser inte anlednigen till att han skulle ljuga.

Hade tydligen gått bra för honom att äta på donken i någon månad... Men det är nog inte så svårt när man går på så mycket prepp och speciellt tren då jag vet hur det är själv.

Förresten så åkte han ju dit 2009 eller någonting. Är det någon som vet hur det blev med den grejen?

Det var ju inte så lite grejer han åkte dit med, och sen har jag för mig att han var med och sålde eller någonting. Rätta mig om jag har fel, bara undrar vad påföljden blev.
Citera
2012-08-12, 22:03
Medlem
Såg han idag på donken ensam med sina två barn. HERREJESUS vad stor han var. Lätt den största personen jag har sett under hela mitt liv (irl). Hans axlar var ju bara överdrivet stora.
Citera
2012-12-31, 01:30
Medlem
VA! Har HAN BARN..
Senast redigerad av Lerchos 2012-12-31 kl. 01:36.
Citera
2012-12-31, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Åfan, det kan jag tänka mig.

Han skrev på facebook för något år sedan vad han åt, och då testade han McDonalds ofta. Det var i alla fall vad han skrev. Behöver ju inte vara sant, men ser inte anlednigen till att han skulle ljuga.

Hade tydligen gått bra för honom att äta på donken i någon månad... Men det är nog inte så svårt när man går på så mycket prepp och speciellt tren då jag vet hur det är själv.

Förresten så åkte han ju dit 2009 eller någonting. Är det någon som vet hur det blev med den grejen?

Det var ju inte så lite grejer han åkte dit med, och sen har jag för mig att han var med och sålde eller någonting. Rätta mig om jag har fel, bara undrar vad påföljden blev.

MK var en IKON och en "gud" i byggarkretsar i Sverige pga sin fysik men också pga att han var ledaren i en dopinghärva (en av ledarfigurerna) som sträckte sig 10 år tillbaka. Snuten fick tag på register över kunder, adresser (you name it) osv som sträckte sig över mycket lång tid osv vilket leder till ingripanden ÄN IDAG, alltså deras uppgifter blottade i princip alla svenska missbrukare av AAS som fanns och detta ger idag polisen en otrolig överhand då det är en bra grund för spaning att dem finns med i OL från början (operation liquid)

Påföljden blev 3.5 års fängelse, en dom som många klagat över och tyckte var "för hård", domen fick mycket uppmärksamhet osv. Vissa har helgonförklarat MK.

MK levde i många år ett undergroundliv fyllt av tja...lögner, han lurade FK, bedrog och levde i en bubbla och sen när han torskade så grät halva gymmet för alla såg upp till hans liv, som i sig är en sorglig jävla saga. Har han tur så kan han ju få ett arbete, om han nu klarar av att arbeta med den kroppen, för det gick ju sig inte då han blåste FK.

MK var och är en ikon inom byggarkretsar än idag, varför förstår inte jag men delvis handlar det om just hans rykte och hans försäljning av preparat osv. Många blev arga då han åkte fast:P

Dock inte jag, men OL var nog ett hårt slag för Sveriges BB kultur, som tyvärr tog en rejäl smäll efter det.
Senast redigerad av Lerchos 2012-12-31 kl. 01:38.
Citera
2012-12-31, 11:23
Medlem
Som sagt var en stor förebild
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här