Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Åfan, det kan jag tänka mig.
Han skrev på facebook för något år sedan vad han åt, och då testade han McDonalds ofta. Det var i alla fall vad han skrev. Behöver ju inte vara sant, men ser inte anlednigen till att han skulle ljuga.
Hade tydligen gått bra för honom att äta på donken i någon månad... Men det är nog inte så svårt när man går på så mycket prepp och speciellt tren då jag vet hur det är själv.
Förresten så åkte han ju dit 2009 eller någonting. Är det någon som vet hur det blev med den grejen?
Det var ju inte så lite grejer han åkte dit med, och sen har jag för mig att han var med och sålde eller någonting. Rätta mig om jag har fel, bara undrar vad påföljden blev.
MK var en IKON och en "gud" i byggarkretsar i Sverige pga sin fysik men också pga att han var ledaren i en dopinghärva (en av ledarfigurerna) som sträckte sig 10 år tillbaka. Snuten fick tag på register över kunder, adresser (you name it) osv som sträckte sig över mycket lång tid osv vilket leder till ingripanden ÄN IDAG, alltså deras uppgifter blottade i princip alla svenska missbrukare av AAS som fanns och detta ger idag polisen en otrolig överhand då det är en bra grund för spaning att dem finns med i OL från början (operation liquid)
Påföljden blev 3.5 års fängelse, en dom som många klagat över och tyckte var "för hård", domen fick mycket uppmärksamhet osv. Vissa har helgonförklarat MK.
MK levde i många år ett undergroundliv fyllt av tja...lögner, han lurade FK, bedrog och levde i en bubbla och sen när han torskade så grät halva gymmet för alla såg upp till hans liv, som i sig är en sorglig jävla saga. Har han tur så kan han ju få ett arbete, om han nu klarar av att arbeta med den kroppen, för det gick ju sig inte då han blåste FK.
MK var och är en ikon inom byggarkretsar än idag, varför förstår inte jag men delvis handlar det om just hans rykte och hans försäljning av preparat osv. Många blev arga då han åkte fast:P
Dock inte jag, men OL var nog ett hårt slag för Sveriges BB kultur, som tyvärr tog en rejäl smäll efter det.