2010-01-26, 19:35
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
Årets skithögar: NIKLAS ALEXANDERSSON OCH ANDERS SVENSSON, fyfan vad jag hatar de båda.

Va?

Du vet att Niclas Alexandersson inte har något med Allsvenskan 2010 att göra?

/feldgrau
Citera
2010-01-26, 19:36
Medlem
RuterKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Va?

Du vet att Niclas Alexandersson inte har något med Allsvenskan 2010 att göra?

/feldgrau

Han kanske gör comeback i år igen.
Citera
2010-01-26, 19:40
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuterKung
Han kanske gör comeback i år igen.

Hehe, jag ser det som mer osannolikt än att vi värvar hem Marcus Berg, men visst, chansen finns ju. Frågan är dock vad det är i Alex som skulle göra honom till en skithög.

/feldgrau
Citera
2010-01-26, 19:52
Avslutad
Citat:
Hehe, jag ser det som mer osannolikt än att vi värvar hem Marcus Berg, men visst, chansen finns ju. Frågan är dock vad det är i Alex som skulle göra honom till en skithög.

/feldgrau
Hur grinig han var i seriefinalen
Nejdå jag har faktiskt inte något emot Alex, måste erkänna att hans citat var ett mästerverk.
I seriefinalen så startade AIK med Bojan i laget och i Cupen hade Bojan feber och var den ända som inte startade som startat i seriefinalen.
Alex efter matchen:
AIK satsade mer på cupen än AS, det såg man på startelvorna.

Uselt formulerat, men hoppas ni förstår.
Citera
2010-01-26, 21:05
Medlem
RuterKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Hur grinig han var i seriefinalen
Nejdå jag har faktiskt inte något emot Alex, måste erkänna att hans citat var ett mästerverk.
I seriefinalen så startade AIK med Bojan i laget och i Cupen hade Bojan feber och var den ända som inte startade som startat i seriefinalen.
Alex efter matchen:
AIK satsade mer på cupen än AS, det såg man på startelvorna.

Uselt formulerat, men hoppas ni förstår.

Har faktiskt aldrig haft något emot Alex heller, men JÄÄÄÄVLAR va grinig han var i både serie finalen och cup finalen. Han mår kanske inte så bra av pensionen
Citera
2010-01-27, 15:23
Avslutad
Citat:

/feldgrau
Han påminner faktiskt lite om Anders Svensson. Han blir grinig som fa-An när det inte blir som han vill.
Han är SJUKT överskattad. Ful. Inte gjort ett skit i landslaget sedan 2002.
Ja, jag gick från att ogilla till att avsky honom efter att jag såg seriefinalen.

Men hade det stått mellan att putta Niklas eller Taco över stupet så hade det givetvis varit Taco. Finns ingen fotbollsspelare jag avskyr så mycket (bortsätt från C.Ronaldo som toppar min lista med bred marginal.)
Senast redigerad av Sprutnik 2010-01-27 kl. 15:40.
Citera
2010-01-27, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
Han påminner faktiskt lite om Anders Svensson. Han blir grinig som fa-An när det inte blir som han vill.
Han är SJUKT överskattad. Ful. Inte gjort ett skit i landslaget sedan 2002.
Ja, jag gick från att ogilla till att avsky honom efter att jag såg seriefinalen.

Men hade det stått mellan att putta Niklas eller Taco så hade det givetvis varit Taco. Finns ingen fotbollsspelare jag avskyr så mycket (bortsätt från C.Ronaldo som toppar min lista med bred marginal.)
Nu överdriver du väldigt, min (inte helt objektiva åsikt) är att han varit topp tre av allsvenska spelare under 2000-talet.

Har funderat lite på varför han var så gnällig under guldfinalen, om det var för att försöka väcka spelarna eller att han inte var nöjd med sin egen insats. Hur som helst har jag aldrig sätt honom så gnällig som under den matchen.
Citera
2010-01-27, 17:10
Medlem
RuterKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Nu överdriver du väldigt, min (inte helt objektiva åsikt) är att han varit topp tre av allsvenska spelare under 2000-talet.

Har funderat lite på varför han var så gnällig under guldfinalen, om det var för att försöka väcka spelarna eller att han inte var nöjd med sin egen insats. Hur som helst har jag aldrig sätt honom så gnällig som under den matchen.

Som sagt har jag inget emot "Alex", men topp tre? Njae, kan nämna 5 spelare bara i dif under åren 02-05 som varit bättre, och då är jag ända AIKare.
Citera
2010-01-27, 17:43
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Som sagt har jag inget emot "Alex", men topp tre? Njae, kan nämna 5 spelare bara i dif under åren 02-05 som varit bättre, och då är jag ända AIKare.
DIF var galet bra under sina guldår, de flesta i truppen var bäst på sin position i allsvenskan.
Citera
2010-01-27, 18:13
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Det finns alltid spelare som gör en eller ett par bättre säsonger men pratar vi genomgående genom hela 2000-talet så har jag svårt att se speciellt många som varit bättre..
Citera
2010-01-27, 18:21
Medlem
Lasse.Kongos avatar
Att Alexandersson och Henke Larsson är skitstövlar på planen trodde jag var allmänt känt. Speciellt när det kommer till Larsson tror jag många skulle bli förvånade om allt han sa under en match citerades i morgondagens tidning, härlig läsning om inte annat. I mina ögon är Henke urtypen av "Skånejävel".
Citera
2010-01-27, 19:02
Medlem
Citat:
Som Kung ingenting säger menade jag en längre period.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in