2010-01-13, 06:45
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Utgår ifrån att dessa substanser är olagliga.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=814633

Uppmanar han nån annan ska ta dessa substanser? NEJ!
Organiserar han brottslig verksamhet? NEJ!
Uppmanar dom andra honom att göra en olaglig handling? Jag har svårt att tolka det som det, då han redan bestämt sig att dopa sig, och enbart undrar om det han ska trycka i sig kommer ge effekt.

Keep ' em comin'!
Citera
2010-01-13, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Uppmanar han nån annan ska ta dessa substanser? NEJ!
Organiserar han brottslig verksamhet? NEJ!
Uppmanar dom andra honom att göra en olaglig handling? Jag har svårt att tolka det som det, då han redan bestämt sig att dopa sig, och enbart undrar om det han ska trycka i sig kommer ge effekt.

Keep ' em comin'!

Okey men det klassiska konceptet, jag har dessa substanser hemma hur skall jag kombinera dem.

Då säger juh TS att han skall begå en brottslig gärning och vill ha tips om hur han skall gå tillväga.
Citera
2010-01-13, 21:02
Medlem
TTKs avatar
Citat:
Okey men det klassiska konceptet, jag har dessa substanser hemma hur skall jag kombinera dem.

Då säger juh TS att han skall begå en brottslig gärning och vill ha tips om hur han skall gå tillväga.

Men att uppge att man själv begår ett brott är inte samma sak som att uppvigla eller organisera det på forumet.
Citera
2010-01-13, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TTK
Men att uppge att man själv begår ett brott är inte samma sak som att uppvigla eller organisera det på forumet.

Man har väl ett kriminellt mål och vill ha råd om huruvida man skall utföra detta kriminella mål?
Citera
2010-01-13, 21:16
Medlem
D_Devils avatar
Citat:
Man har väl ett kriminellt mål och vill ha råd om huruvida man skall utföra detta kriminella mål?

Om personen nu inte har ett kriminiellt mål men får ett sådant genom ett inlägg av en forumskribent så klassas det som uppvigling, inte annars.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in