2010-01-08, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spengler
Riskerar den här typen av kravaller att sprida sig i Europa/Sverige?

Ja, det kommer hit och finns delvis redan här.

Citat:
Hur kan man komma till rätta med arbetsgivare som anställer illegaler?

Arkebusering.

Citat:
Det är väl trots allt grundproblemet?

Det är ett problem men det är inte grundproblemet. Grundproblemet är att de icke-vita gräshoppshorderna i tredje världen svämmar över alla breddar. Detta enorma bruna befolkningsöverskott söker sig till vita nationer eftersom den vite mannen har skapat civilisation och välstånd de vill ta del av. Det direkta huvudproblemet är att de flesta vita nationer styrs av folkfientliga NWO-lakejer. Detta leder till att dessa vita nationer medvetet underlåter att bevaka och kontrollera sina gränser. Grundproblemet är att icke-vita rent fysiskt överhuvudtaget tillåts passera in på vårt territorium, och att de sen tillåts att stanna kvar och ströva fritt omkring i våra länder. De populationer av svartfolk som redan finns här har blivit det hav som de ständigt tillströmmande nya brunfiskarna simmar i. I ett vitt homogent land så sticker icke-vita ut och kan inte vistas ute utan att avslöjas och rapporteras till myndigheterna. Deras tillvaro hade varit helt omöjlig i ett homogent och vitt europeiskt land av den typ som fanns för några decennier sedan.
Senast redigerad av Varnagel 2010-01-08 kl. 14:21.
Citera
2010-01-08, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanko
I detta fallet beundrar jag negrernas sammanhållning, någonting som saknas hos oss vita. Svenskar blir dagligen utsatta för någonting av invandrande smutsfolk och gör aldrig någonting radikalt åt saken.

Jag håller helt med. Om så bara 10% av den svenska befolkningen skulle ta till samma besinningslösa och urskiljningslösa metoder som negrerna i Afrika eller brunfolken i Indien gör på regelbunden basis så skulle vi kunna lösa alla våra multikultirelaterade problem inom några få månader.
Citera
2010-01-08, 14:28
Medlem
vilsenYnglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deedz
Inte lätt för oss att säga hur man skulle reagera om man blir behandlad "som ett djur". Det är lite skillnad på trygga Sverige och södra Italien vettu.. Här kan du lämna in en rapport om Hets mot folkgrupp och få ett litet skadestånd, som existerar inte där tror jag.
Jaså? De säger ju exakt samma sak här i trygga Sverige och gör exakt samma saker här i trygga Sverige iallafall, i mitt trygga Sveriges Malmö.
Citera
2010-01-08, 15:02
Medlem
Citat:
Upplopp i södra Italien

ROM. Upplopp bröt ut i södra Italien natten till fredagen när afrikanska lantbruksarbetare protesterade mot attacker.
Bilar stacks i brand och skyltfönster krossades som en våldsam reaktion från migranter i Rosarno i Kalabrien, sedan ett ungdomsgäng attackerat migrantarbetare. Enligt polisen avfyrade ungdomarna skott mot en grupp afrikanska arbetare som återvände från jordbruksarbete. Flera av de beskjutna skadades vid incidenten.
Demonstranter svarade med att stänga av vägar och tända eld på soptunnor.
– Vi vill inte bli behandlad som djur, ropade demonstranterna som bar plakat med texter som "italienare är rasister".
Kravallutrustad polis grep flera av upploppsmakarna.
Kalabriens guvernör Agazio Loiero fördömde upploppen men konstaterade att det hade förekommit "rejäla provokationer".
Omkring 1 500 migrantarbetare beräknas arbeta i regionen. Många av dem jobbar på frukt- och grönsaksfält och de lever i undermåliga bostäder. Människorättsgrupper anklagar den organiserade brottsligheten för att stå bakom verksamheten med migrantarbetare.

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article6397058.ab

De svarta illegala migranterna som arbetade inom jordbruket har förmodligen blivit attackerade av någon form av "militant italiensk högergrupp" som motsätter sig den okontrollerade globaliseringen. Arbetslösheten är mycket hög i Syditalien(även ganska hög i nord) och den svarta sektorn är alldeles för stor. Svaret blir vedergällning från gästarbetarnas sida. Man borde ställa sig frågan om globaliseringens skadliga inverkan på samhället och hur länge denna situation är hållbar?. Incidenter av denna typen kommer med stor sannolikhet leda till att extremhögern får fler anhängare vilket gör att den kan ta ytterligare flera steg framåt och kanske på sikt vara i stånd att rejält påverka Italiens utrikes och inrikes politik.

Om så blir fallet kan man bara vänta sig en anstormning av kritik mot Italiens folkvalda regering från journalistkåren och regeringarna andra "toleranta och utvecklade Västländer". Undrar när ett liknande scenario kommer att inträffa i Sverige? Kommer etniska svenskar också att utrusta sig med handeldvapen och göra precis samma sak som de italienska ungdomarna?
Senast redigerad av Dr.Frankenstein 2010-01-08 kl. 15:17.
Citera
2010-01-08, 15:38
Medlem
Deedzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vilsenYngling
Jaså? De säger ju exakt samma sak här i trygga Sverige och gör exakt samma saker här i trygga Sverige iallafall, i mitt trygga Sveriges Malmö.

jaha, gör dom det? måste ha missat det..
De politiska demonstrationerna som har urartat här i Sverige har snarare startats av AFA som mest verkar bestå av vanliga svenskar.

Det här rör sig om vuxna arbetare har jag uppfattat det som, jag tycker inte den här typen av upplopp kan jämföras med smågangsters från Rosengård som bränner bilar för det är coolt. Dem sistnämda har jag ingen som helst förståelse för kan jag tillägga..
Senast redigerad av Deedz 2010-01-08 kl. 15:40.
Citera
2010-01-08, 15:38
Medlem
cp-apas avatar
Är inte nazist men...

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Frankenstein
Svaret blir vedergällning från gästarbetarnas sida. Man borde ställa sig frågan om JUDENS skadliga inverkan på samhället och hur länge denna situation är hållbar?.
Fixat.
Citera
2010-01-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cp-apa
Tänk om vi svenskar skulle tänka likadant som negrer. Skottlossning, misshandel, våldtäkt och andra kränkningar mot svenskar sker ju varje dag här uppe.

Negrer kan inte tänka helt enkelt. Där har du skälet.
Helt rätt.
Negrer är som barn. Lika impulsiva, lika känslostyrda och lika lynniga. Ett gott humör kan förändras på nolltid till ett agressivt och egoistiskt beteende.

Både barnet och negern lever för dagen.
Skillnaden är att barnet växer upp.
Citera
2010-01-08, 18:52
Medlem
vilsenYnglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deedz
jaha, gör dom det? måste ha missat det..
De politiska demonstrationerna som har urartat här i Sverige har snarare startats av AFA som mest verkar bestå av vanliga svenskar.

Det här rör sig om vuxna arbetare har jag uppfattat det som, jag tycker inte den här typen av upplopp kan jämföras med smågangsters från Rosengård som bränner bilar för det är coolt. Dem sistnämda har jag ingen som helst förståelse för kan jag tillägga..
Jaså du har missat det? Då är det nog dags att öppna ögonen, serru. Att sedan omdefinierar vissa upplopp för att få rätt är gulligt, men inte annat.
Citera
2010-01-08, 19:48
Medlem
Leif Ds avatar
Citat:
Television footage from the town of Rosarno, in the Calabria region, showed dozens of Africans smashing car windows with steel bars and stones and setting cars and rubbish bins on fire.

Kalabrien? Då får vi hoppas att maffian tar i med hårdhandskarna mot slöddret. Men mera troligt är att det är just maffian som anlitar apberget som billig arbetskraft.
Citera
2010-01-08, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yanko
I detta fallet beundrar jag negrernas sammanhållning, någonting som saknas hos oss vita. Svenskar blir dagligen utsatta för någonting av invandrande smutsfolk och gör aldrig någonting radikalt åt saken.

Negrerna dödar varandra efter bästa förmåga men likt orcher kan dom mobilisera för plundringsräder om det behövs. I träbåtar seglar de över medelhavet för att skörda den vita mannens frukt, får de inte vad dom vill ha frivilligt så tar dom till våld.
Citera
2010-01-08, 21:56
Medlem
Deedzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vilsenYngling
Jaså du har missat det? Då är det nog dags att öppna ögonen, serru. Att sedan omdefinierar vissa upplopp för att få rätt är gulligt, men inte annat.

Alltså vad fan snackar du om?
Kan du berätta om något upplopp som skett i Sverige som är jämförbart med situationen i Italien? Nej det kan du inte, för det har inte hänt..
Senast redigerad av Deedz 2010-01-08 kl. 21:59.
Citera
2010-01-09, 11:47
Medlem
Ezzelinos avatar
Ett smakprov av hur "det nya spännande multietniska Europa" som sionistetablissemanget ställt till kommer att te sig i framtiden. Negrerna och nordafrikanerna som anställts av maffiaslöddret (Ndrangheta kallas de i Kalabrien) har lyckats skada 18 polismän, men hudingarna är förstås i "liberala" media ändå oskyldiga små lamm:

http://www.ansa.it/web/notizie/rubriche/associata/2010/01/07/visualizza_new.html_1652611729.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in