2010-01-05, 23:59
Medlem
Raw123s avatar
Hej. Vill först tacka för ett fint forum.

Tänkte om ni kunde lägga till en funktion där man kan lägga till trådar i en såkallad snabblista, ungefär som den som finns på youtube. Med ett enkelt klick hamnar tråden på snabblistan, och med ett annat enkelt klick försvinner den från snabblistan. Snabblistan bör vara synlig vart man än är på forumet, inte bara i sin profil med andra ord. Vad sägs om under eller ovanför annonserna till höger?

Det skulle som skulle hamnat på snabblistan skulle för mig varit:
1. Mina favorittrådar
2. Nån liten tråd jag bara hittade någonstans, som jag gärna ser hur den utvecklas.
3. Nån tråd jag inte hinner läsa färdigt innan jag går till jobbet.
Citera
2010-01-06, 00:02
Medlem
SweTechs avatar
Du menar ett snabbare sätt än att först behöva klicka på snabblänkar och sen behöva klicka en andra gång och nu på Prenumerationer?
Citera
2010-01-06, 00:05
Medlem
Raw123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Du menar ett snabbare sätt än att först behöva klicka på snabblänkar och sen behöva klicka en andra gång och nu på Prenumerationer?

Hehe jasså, den funktionen hade undgått mig . Men ja, hehe det är väl vad jag menar då.
Citera
2010-01-06, 00:08
Medlem
epost72s avatar
Jag la till denna tråd från "nya ämnen" på prenumerationer, just för att se hur den utvecklar sig.

Personligen tycker jag att lösningar redan finns men det är ju bara min åsikt.
Citera
2010-01-06, 00:12
Medlem
Raw123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jag la till denna tråd från "nya ämnen" på prenumerationer, just för att se hur den utvecklar sig.

Personligen tycker jag att lösningar redan finns men det är ju bara min åsikt.

hur gör du för att lägga till en tråd i premunerationer?
Citera
2010-01-06, 00:17
Medlem
Zwerchstands avatar
Ämnesverktyg —> Prenumerera på det här ämnet
eller förinställning triggad av egen post i en tråd:
Kontrollpanel —> Redigera alternativ —> Standardalternativ för ämnesprenumeration
Citera
2010-01-06, 00:44
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raw123
hur gör du för att lägga till en tråd i premunerationer?

Zwerchstand
har i vanlig ordning givit en bra beskrivning men detta är väldigt applicerbart i lägen som dessa, man ser en intressant tråd som man vill läsa senare prenumerationer och heureka så är den tillgänglig via Kontrollpanelen eller prenumerationer problem solved?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in