2010-01-06, 15:23
Medlem
Jeckes avatar
Citat:
Räkna med att inlägg nummer 37-40, samt mitt eget också raderas.
Använd PM-funktionen istället för att bajsa ner i din egen tråd, Brale.
Jag citerar det här inlägget bara för att det är så spot-on.

Åsikter om moderering tas i första hand i PM med berörd moderator, därefter med admin och sedan i avdelningen Flashback, INTE i tråden.
Ett klart brott mot regel 0.06

Citat:
Ursprungligen postat av regelverket
0.06. Frågor om låsningar, borttagningar osv. diskuteras med moderator via PM

Frågor om eventuella låsningar, borttagningar osv. diskuteras med berörd moderator via PM. Detta för att hålla en så hög nivå som möjligt på forumet. Skulle PM-dialogen inte fungera med belåtenhet, så kontakta forumets administratörer.

Ifall du inte är nöjd med denna dialog, så är du välkommen att diskutera frågan vidare i avdelningen "Flashback". Observera att inlägg som postas i avdelningen "Flashback" ska vara av intresse även för andra användare.
vilket får till följd:

Tillsägelse till Brale för brott mot regel 0.06.

/mod
Senast redigerad av Jecke 2010-01-06 kl. 15:26.
Citera
2010-01-07, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brale
sedan måste man förstå att dessa personer uppvisat folkmords tendencer genom att prata om depopulation.

Källor på att de pratar om depopulation (som naturligtvis lika väl kan handla om preventivmedel)? Länk till annat än knäppgöken Alex Jones uppskattas.
Citera
2010-01-07, 15:03
Medlem
Brales avatar
Vet inte om det är lönt då du verkar vara en stor skeptiker. Varför googlar du inte det bara?

Du startade tråden om att svenskar är för eu och att SD är pajasar. Ännu en sak du borde omskolas om. Får jag fråga dig, har du växt upp i en överklass familj, har en töntig pappa och inte levt sida vid sida med utlänningar? Då är risken hög att du är extremnaiv.
Citera
2010-01-07, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brale
Vet inte om det är lönt då du verkar vara en stor skeptiker. Varför googlar du inte det bara?

Du startade tråden om att svenskar är för eu och att SD är pajasar. Ännu en sak du borde omskolas om. Får jag fråga dig, har du växt upp i en överklass familj, har en töntig pappa och inte levt sida vid sida med utlänningar? Då är risken hög att du är extremnaiv.

Vad har det med Carl Bildt, Bilderberg och Kosovo att göra?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in