2010-09-16, 18:55
Medlem
Cregers avatar
Classic Wow-server, så jävla effektivt sätt att pissa bort tiden på. feenix servern e bra.
Citera
2010-09-17, 06:18
Medlem
es6packs avatar
Gym, Löpa, Läsa till nåt på sidan av, Haffa ett jobb så du har i princip jobb 18-20 timmar om dagen.
Citera
2010-09-18, 19:57
Medlem
hur botar man rastlöshet?

Just idag verkar alla förutom jag ha fullt upp. Så nu sitter jag här ensam och har absolut ingenting att göra. Självklart skulle jag ju kunna glo nån go rulle eller städa men rastlösheten har hittat mig och exakt ALLT tråkar ut mig. Några tips som botar rastlöshet? Vad kan man hitta på när man är helt själv? Behöver tips NU!
Citera
2010-09-18, 19:59
Medlem
Och nej runka är inget alternativ med tanke på att jag är brud.
Citera
2010-09-18, 20:00
Medlem
MyOwnSoundtracks avatar
Gymma eller ut och spring!
Citera
2010-09-18, 20:01
Bannlyst
Gör som jag brukar göra, städa huset. Det får mig faktiskt på humör direkt efter jag är färdig och kan ta det lugnt när det är rent och fint hemma.
Citera
2010-09-18, 20:02
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Lång promenad, spel, alkohol...
Citera
2010-09-18, 20:06
Medlem
elopis avatar
Städa och sortera gamla grejer brukar fungera för mig. Det bästa tipset jag kan ge dig är dock att gå ut och gå, en långpromenad. Andas in höstluften och drick en kopp te och mys med dig själv när du kommer in till värmen igen

edit: eller så letar du reda på några roliga beroendeframkallande flashspel / spelar the sims xD
Citera
2010-09-18, 20:06
Medlem
Owers avatar
Låt mig vara den första att presentera den absolut bästa medicinen mot rastlöshet: DROGER!
Citera
2010-09-18, 20:09
Medlem
MajkenMajkens avatar
Rastlöshet är en del av att vara människa. Det brukar gå över efter ett tag, bara att invänta.
Citera
2010-09-18, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turkjenny
Just idag verkar alla förutom jag ha fullt upp. Så nu sitter jag här ensam och har absolut ingenting att göra. Självklart skulle jag ju kunna glo nån go rulle eller städa men rastlösheten har hittat mig och exakt ALLT tråkar ut mig. Några tips som botar rastlöshet? Vad kan man hitta på när man är helt själv? Behöver tips NU!

fan vad trist!!! jag lider verkligen med dej, rastlöshet är skit!! och den intelligenta kommentaren "Gymma eller ut och spring!" känns ju helt uttråkad hur fan skulle det hjälpa? jag kanske är för mycket WT för att uppskatta sådana sysselsättningar för att bota min rastlöshet?!

jag var duktigt rastlös för en stund sen, ringde en granne som hade lite, och då menar jag lite whiskey hemma, men nog tillräckligt för att bli lullig....

hade jag inte bott i obygden och dessutom haft lite pengar hade jag dragit på krogen själv, nåt schysst ölhak, inget fancy, där man kan träffa lite olika, och förhoppningsvis roliga, människor att snacka och dricka med ett par timmar

detta kanske är din idé eller vilja hur man botar rastlöshet, men man kan ju faktiskt gå och se en film på bio själv alternativt en konsert (en som man tror/vet ingen i ens bekantskapskrets vill se!) annars kan man ju spela Betapet på datorn eller ladda hem Trivial Pursuit till mobilen och se om man kan klå sina egna rekord....
och visst kan man ju pilla på sig själv oxå....

hoppas nåt gav ovanstående gav nåt? återkom gärna!

hoppas du får en bra kväll i alla fall. nu ska jag smutta virre, tjipp
Citera
2010-09-18, 21:41
Medlem
Dalianas avatar
Gör nåt som får dig att fokusera och glömma rastlösheten, typ pussel. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem