Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-01, 00:29
Medlem
Mattelols avatar
Traditionen hålls vid liv!
Citera
2015-12-01, 00:30
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Tar tillbaka det där med att det fungerar för mig, laggar ur konstant både på datorn och telefonen. Måste vara de ntekniska uppdateringarna av deras plattform som fuckar upp det.

Lite tråkigt att det bara är slingan som är igång nu efter midnatt. Minns att det för ett par år sedan var en dj bakom spakarna när radion invigdes. Hade radion fungerat just nu och om det hade varit en dj i studion så hade du fått en julhälsning från mig.

Ja jäävlar vad det krånglar. Som en otekniskt person som man är så har jag fan ingen aning om hur man installerar appar på datorn. Vill fan heller inte ha en massa appar på datorn. Kommer inte ihåg mitt appleid konto, knappt så att jag kommer ihåg koden. Nä detta var ju endast skit .Var ju mkt bättre som sagt förra åren. Hoppas det funkar bättre på mobilen imorgon

Varför fan tog de bort alt webbradion som de hade förut? jävla idioti

Men så gulligt av dig tyvärr så skulle de tekniska problemen hindra mig från att höra det

edit tjoho första sången som ej har avbrutits har nu lyssnat på! (på mobilen)
Senast redigerad av Captinhero 2015-12-01 kl. 00:39.
Citera
2015-12-01, 00:47
Är det bara för mig nu 2 låtar har återupprepas ? pepparmint låten och santa u are the one?
Citera
2015-12-01, 01:06
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Är det bara för mig nu 2 låtar har återupprepas ? pepparmint låten och santa u are the one?
Det är nu andra gången som A Spaceman Came Travelling spelas för mig. Har varit med från och till den senaste timmen men jag har inte hört låtarna du nämner mer än en gång.

Aja, ger nu upp för natten. Fortsätter att lyssna imorgon bitti och då hoppas jag att allt fungerar som det ska.
Citera
2015-12-01, 01:34
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Fin snö på sidan

Har julradio.se att tacka för Kenneth och the knutters julsång, inte dumt. Får se om den spelas i år igen.
Citera
2015-12-01, 23:39
Medlem
perhammars avatar
Det var ju en rolig liten historia Janne berättade precis, om att hans dotter är så stolt över att ha en lös tand så hon knackade på hos grannen och frågade om dom ville känna.
Citera
2016-11-29, 08:22
Medlem
Inte långt kvar nu
Citera
2016-11-29, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte-morfar
Inte långt kvar nu
Danska kanaler spelar redan massa jullåtar om man inte pallar vänta.
Citera
2016-11-30, 00:05
Medlem
Snart ska alla radiokanaler spela sönder all julmusik höra Mer Jul för femtonde gången samma dygn känns väldigt fräscht
Citat:
Ursprungligen postat av Tomte-morfar
Inte långt kvar nu
Citera
2016-11-30, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Snart ska alla radiokanaler spela sönder all julmusik höra Mer Jul för femtonde gången samma dygn känns väldigt fräscht
Sen alla klädbutiker och övriga butiker också glöm inte det.
Citera
2016-11-30, 00:07
Medlem
Sant
Citat:
Ursprungligen postat av TestoYourLimits
Sen alla klädbutiker och övriga butiker också glöm inte det.
Citera
2016-12-01, 00:16
Medlem
ShadowStepzs avatar
Äntligen är det igång igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in