2015-12-22, 17:32
Medlem
Elementarts avatar
Xbox Store kommer också köra en vinter-rea för alla dem som har en Xbox One. http://majornelson.com/2015/12/21/the-official-list-of-deals-on-xbox-stores-countdown-the-biggest-sale-ever/
Citera
2015-12-22, 20:47
Medlem
Känns rätt lam årets julrea eller? hittade ingenting direkt som jag kan tänka mig köpa och priserna är fortfarande för höga.
Citera
2015-12-22, 22:05
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopaa
Känns rätt lam årets julrea eller? hittade ingenting direkt som jag kan tänka mig köpa och priserna är fortfarande för höga.
Hette på en video före rean att de bara skulle köra samma pris hela tiden och inte massa specialpriser korta perioder. Priserna ser ju ut att vara de bättre reapriserna som jag hade förväntat mig antar jag.. Eller?

Annars kunde man ju tänkt sig att de bara gjorde de halvdana priserna och aldrig de riktigt bra och det vore ju bajs men ser ju ok ut? Vilket pris är du missnöjd med?

Jag undrar dock om det kommer bli bättre alls eller om det är de här priserna hela perioden?

€30 för Arma 3: Extended edition ..
Jag är rätt sugen på spelet och egentligen spelar det väl ingen större roll vad det kostar men ..
Citera
2015-12-22, 22:46
Medlem
annanmedlems avatar
Skitbra humble bundle från Square Enix: https://www.humblebundle.com/

Jättebillig och inkl. Just cause 2 med alla DLCs i BTA men även ett innehåll väldigt likt deras julgåva på deras egen sida så det är mycket tänkbart att Final Fantasy IIX kommer vara med bland spelen som visas senare för det var med i den.

Jag funderar dock på att köpa på $9 då jag har funderat på Tomb raiderspelet tidigare. Risken är väl dock att båda de kommer med i "Square Enix 4" när den kommer på BTA-nivån istället för nu har ju Square Enix varit med många gånger och varje gång är så grym att man vill köpa igen =P
Citera
2015-12-22, 23:08
Medlem
annanmedlems avatar
Svar (Pastebin: 1fZvBMet) till off-topicposten ovanför min.
Senast redigerad av annanmedlem 2015-12-22 kl. 23:36.
Citera
2015-12-22, 23:22
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Xbox Store kommer också köra en vinter-rea för alla dem som har en Xbox One. http://majornelson.com/2015/12/21/the-official-list-of-deals-on-xbox-stores-countdown-the-biggest-sale-ever/

Tack
Citera
2015-12-23, 05:31
Medlem
annanmedlems avatar
Ni dödade min tråd! Se på responsen!

https://www.youtube.com/watch?v=oCEpS9IMdBc
Jag är ju så sugen! Men jag vet inte ens om de spelar på Arma II som mod där (antagligen?) och jag har ju redan både Arma II och Rust egentligen, jag har bara inte spelat dem, eller ens lagt till dem på kontot, som vanligt i framtiden =P, eller om det är DayZ stand-alone eller Arma III men jag antar att det inte är så.

Vet inte hur mycket bättre Arma III är än II heller men jag antar att om moddarna finns där så är det väl minst lika bra?

Men så skall man ju ha folk att spela med också.
Citera
2015-12-23, 06:07
Medlem
Dreamstates avatar
Just nu kan ni få The Elder Scrolls Adventures: Redguard på gog för bara 1.99usd, självklart så får ni också en kopia av både Elder Scrolls Arena och Daggerfall på köpet.

https://www.gog.com/game/the_elder_scrolls_adventures_redguard

Slå på, kul spel, Daggerfall är legendariskt, Arena är nog lite väl hardcore för folk som inte är dedikerade fans av serien.
Citera
2015-12-23, 06:24
Medlem
NixYOs avatar
Några billiga spel på Steams julrean:
  • The Elder Scrolls III: Morrowind Game of the Year Edition: 6,79€ (ord. 19,99€)
  • The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition Deluxe: 8,49€ (ord. 24,99€)
  • The Elder Scrolls V: Skyrim - Legendary Edition: 7,49€ (ord. 29,99€)
  • Game of Thrones - A Telltale Games Series: 9,57€ (ord. 27,00€)
  • Back to the Future: The Game: 4,99€ (ord. 19,99€)
  • Sid Meier's Civilization V: Complete Edition: 9,99€ (ord. 39,99€)
  • Sam and Max Complete Pack: 11,49€ (ord. 45,99€)
Citera
2015-12-23, 07:16
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
[*]Sid Meier's Civilization V: Complete Edition: 9,99€ (ord. 39,99€)[/list]
Det är så jävla efterblivet att de två stora DLCerna kostar €7.50 och hela skiten kostar €10.
Citera
2015-12-23, 10:45
Medlem
annanmedlems avatar
Undra om Garry´s mod kommer bundlas något mer eller inte.

Känns ju sådär lagom jävla hett att spela det, Arma II-moddar, Just cause 2 multiplayer och err.. err.. Rust o.s.v. när ingen jävel gör det =P
Citera
2015-12-23, 14:12
Medlem
köpte payday 2 goty edition igår för 45.99 euro. ser idag att det kostar 11.49.... kan man få tillbaka mellanskillnaden på något sätt ? har begärt en refund men dom nekade mig fast jag skrev att jag nyss köpt spelet, med motiveringen att jag spelat mer än 2 timmar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in