2015-11-27, 00:08
Medlem
DavanDs avatar
Fallout 3 GOTY för 3,4 euro (drygt 32 kr)

Samma pris för Fallout New Vegas Ultimate Edition
Citera
2015-11-27, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavanD
Fallout 3 GOTY för 3,4 euro (drygt 32 kr)

Samma pris för Fallout New Vegas Ultimate Edition
Och hur får man cd-key för oss som inte är helt 100 på Tyska?

Edit: Fixade sig.
Citera
2015-11-28, 02:50
Medlem
PUSClFERs avatar
Jag tar och listar ett gäng spel nedan från Steams rea. Samtliga spelen är spel jag kan rekommendera personligen. (Spoiler för att spara utrymme)

Citera
2015-11-30, 22:42
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Kolla in Edna & Harvey: The Breakout och Edna and Harvey: Harvey's New Eyes, billiga spel i Monkey Island och Grim Fandango -anda med svart, skruvad humor. Väldigt roligt om man ger det en chans.
Citera
2015-11-30, 22:49
Medlem
Jag köpte Cities: Skylines för 13,99€. Har varit roligt hittills.

http://store.steampowered.com/app/255710/
Citera
2015-12-01, 19:37
Medlem
DavanDs avatar
https://www.origin.com/en-se/store/buy/jade-empire-1/pc-download/base-game/special-edition

Jade Empire: Special Edition är just nu gratis på Origin.
Citera
2015-12-19, 16:59
Medlem
chessjamts avatar
Snart dags för Steams vinterrea. Enligt PC Gamer ska den börja 22 december. Blir till att fynda då.
Citera
2015-12-19, 23:24
Medlem
Caxzs avatar
En liten fågel viskade i mitt öra att det är super rea den 22 december. Perfekt. Hur mycket pengar kommer ni lägga max? Jag tror jag får mycket för 500 kronor. Ska köpa Mountan And Blade Warband och mycket mer. God jul!
Citera
2015-12-20, 10:28
Medlem
deadhead.s avatar
Kommer även bli rea den 22 på Xbox Markerplace
Citera
2015-12-22, 00:33
Medlem
annanmedlems avatar
Idag börjar Steamrean.

Vad gör och hur känner sig konsollgamers under Steamrean?

Brukar ni PC-gamers handla något och hur mycket brukar det bli?
Hur mycket spel köper ni generellt, hur, vad kostar eller sitter ni och spelar gratisspel och pirat?

Personligen köper jag mest bundles och har så mycket spel att jag inte brukar köpa på rean, priserna kommer ju tillbaka igen så jag känner inte direkt att jag missar något, brukar inte komma mig för att spela direkt. Jag har inget spel med månadsabonnemang eller köper massa skins och grejer.
DLC köper jag eftersom det känns som att man vill ha hela spelet :/, men med tanke på hur lite jag spelar och hur lite tid jag är beredd att ge något kanske spelet utan DLC hade rätt gott och väl för mig ändå.

När rean väl är igång är det fritt fram om ni vill berätta vad ni har införskaffat med, men jag tänker mer hur folk reflekterar över priser och i vilken grad folk faktiskt spelar andra spel än de mest vanliga och där de är mest lojala (typ CS, LoL, HoN, DOTA, WoW, Minecraft, whatever) eller om det bara är free-to-play eller om majoriteten kanske fortfarande sitter och piratkopierar det ... mycket? litet? .. de spelar.

Ni kan väl kanske svara i stil med:

Spelar på:
Spelar främst:
Lägger mest pengar på:
Gillar & önskar:
Har för avsikt att köpa på rean / har köpt:
Skaffar främst spel genom:
Spelar ungefär (timmar i veckan):
Varierar mig:

Eller så. Eller något friare och helt andra funderingar, kör jag med mall kanske det blir att betrakta som listtråd och då är det ju inte ok. Fritt fram att diskutera rean, priser på spel för PC mot konsoll, piratkopiering mot folk som faktiskt köper spel, vilka spel som är värda att spela o.s.v.

Helt orelaterat: Egentligen önskar jag att det fanns ännu bättre möjlighet att ragga spelare på Flashback.
Senast redigerad av annanmedlem 2015-12-22 kl. 00:37.
Citera
2015-12-22, 00:43
Medlem
jag kör mest konsol, men har hamnat i en pc tid nu. jag kör mest racingspel och simulator-spel. men ibland blire väl lite cs. mina pengar lägger jag på¨bundles eller spel som är på minst 75% rea. ibland sitter jag bara o slösurfar på steam och lägger in alla spel som ser bra ut till önskelistan. får ett mejl när det är på rean. inget är planerat för vad jag ska köpa, men förhoppningsvis köper jag inget. jag har ju ändå 137 spel... jag piratkopierar inga spel, kör nästan inga gratisspel. förrutom klick-spelen just nu spelar jag runt 12h om dan typ. man har ju jullov.
Citera
2015-12-22, 00:49
Medlem
18 timmar och 11 Minuter kvar !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här