2015-06-21, 16:34
Medlem
chessjamts avatar
Verkar vara 26 timmar kvar på slutrean på steam.
Slog till på GTA III, Vice City och San Andreas. 2,49 Euro var, blev typ 7,47 Euro för alla tre.

Har ej spelat Vice City så det blir intressant. Fast de flesta GTA spel är väl ganska lika varandra om man ska vara ärlig. De andra två har jag så jäkla goda minnen av sen jag spelade dem då de var nya. Jag behövde helt enkelt ha dem i mitt steambibliotek om jag skulle få ett sug att spela dem igen.
Citera
2015-06-22, 01:17
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Verkar vara 26 timmar kvar på slutrean på steam.
Slog till på GTA III, Vice City och San Andreas. 2,49 Euro var, blev typ 7,47 Euro för alla tre.

Har ej spelat Vice City så det blir intressant. Fast de flesta GTA spel är väl ganska lika varandra om man ska vara ärlig. De andra två har jag så jäkla goda minnen av sen jag spelade dem då de var nya. Jag behövde helt enkelt ha dem i mitt steambibliotek om jag skulle få ett sug att spela dem igen.

Vice City är faktiskt min favorit när det gäller GTA, gillar musiken och stämningen i topp. Grim Fandango kostar bara 7,49 euro just nu, ska sova på saken o kanske köpa det imorgon :P
Citera
2015-06-22, 01:46
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Vice City är faktiskt min favorit när det gäller GTA, gillar musiken och stämningen i topp. Grim Fandango kostar bara 7,49 euro just nu, ska sova på saken o kanske köpa det imorgon :P
Håller helt med, Vice city är min favorit. Gillar det mer att spela på mobilen än datorn
Citera
2015-07-17, 00:47
Medlem
Elementarts avatar
Ultra Street Fighter IV är gratis hela helgen på Steam, går också att köpa för 9,51 euro.
Citera
2015-07-22, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Håller helt med, Vice city är min favorit. Gillar det mer att spela på mobilen än datorn
Jag tycker också det är det bästa GTA-spelet, det är så mycket minnen från spelen.
Citera
2015-08-23, 12:50
Medlem
Knoppys avatar
Assassin's Creed Black Flag för 135,20:- på PSN-store just nu
Citera
2015-08-24, 02:04
Medlem
Elementarts avatar
Toys'r'Us har upp till 80% rabatt på många av sina varor just nu. Några exempel: NHL15 (XBOX One) för 200 kronor, Super Mario 3D Land (3DS) för 200 kronor.
Citera
2015-08-29, 15:19
Medlem
JoeL431s avatar
Jag söker spelråd på Steam!

Ni får garva åt mig bäst ni vill, men jag har aldrig riktigt game'at på data. Jag sitter på en macbook utan mus och undrar om något spel lämpar sig på Steam för laptop med vanlig finger-platta?

Jag köpte på mig "stora steam-paketet" eller vad de heter på en rea vid något tillfälle om de hjälper! Har alltså Mac OCH sitter utan mus .

Snälla inget "ÖÖÖ Mac suger".

Tack på förhand! Skulle behöva något att spela på datorn .
Citera
2015-08-29, 16:00
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Jag söker spelråd på Steam!

Ni får garva åt mig bäst ni vill, men jag har aldrig riktigt game'at på data. Jag sitter på en macbook utan mus och undrar om något spel lämpar sig på Steam för laptop med vanlig finger-platta?

Jag köpte på mig "stora steam-paketet" eller vad de heter på en rea vid något tillfälle om de hjälper! Har alltså Mac OCH sitter utan mus .

Snälla inget "ÖÖÖ Mac suger".

Tack på förhand! Skulle behöva något att spela på datorn .

En mus får du för under en hundring. Skaffa dig en mus och börja lira Torchlight 2. Det är en dungeon crawler. En mer "arkadig" version av Diablo. I övrigt spelar jag nog bara Bejeweled 3 och Firefly Online Cortex på min Air.
Citera
2015-08-29, 16:13
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
En mus får du för under en hundring. Skaffa dig en mus och börja lira Torchlight 2. Det är en dungeon crawler. En mer "arkadig" version av Diablo. I övrigt spelar jag nog bara Bejeweled 3 och Firefly Online Cortex på min Air.
Vid lite egen forskning förstod jag nästan de själv, önsketänkande men ska iväg till stan idag i andra ärenden så köper på mig en mus!

Dum som man är glömde jag lämna specs:
2,6 GHz Intel Core i5
8 GB 1600 MHz DDR3
Intel Iris 1536 MB

Vet inte om CS:GO kommer fungera på detta? Läste även att Team Fortress 2 skulle vara kul, dött läge på min data?

Torchlight 2 får det bli annars, hade dock inte den gratis .
Citera
2015-08-29, 16:28
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Vid lite egen forskning förstod jag nästan de själv, önsketänkande men ska iväg till stan idag i andra ärenden så köper på mig en mus!

Dum som man är glömde jag lämna specs:
2,6 GHz Intel Core i5
8 GB 1600 MHz DDR3
Intel Iris 1536 MB

Vet inte om CS:GO kommer fungera på detta? Läste även att Team Fortress 2 skulle vara kul, dött läge på min data?

Torchlight 2 får det bli annars, hade dock inte den gratis .
Använder sig GO av Soruce-motorn? I så fall kommer det att fungera utmärkt. Alla Source-spel jag har testat har funkat klockrent.

Torchlight 2 köpte jag så sent som igår här; g2a.com/torchlight-ii-steam-cd-key-global1.html cirka 50 spänn är inget annat än ett fynd.
Citera
2015-08-29, 19:58
Medlem
BigFatCones avatar
Senaste versionen av Sid Meier's Pirates! för €1,99; http://store.steampowered.com/app/3920
Nu äger jag Amiga-versionen, Gold-versionen och den moderna versionen. Spel man älskar ska köpas. Flera gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in