2009-12-21, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
En grypp som lockar med poäng i Maffia Wars borde locka till sig idioter.

Jag tänkte på det förut. GET 1000 MEMBERS IN YOUR MAFIA IN ONE HOUR!
2009-12-21, 20:42
Medlem
Stjerna7s avatar
Fan va roligt det är att läsa i denna tråd, cred till allihop!

Ni som håller på.. Gör ni ett troll konto, för att sedan bli vän med så många okända människor som möjligt och bjuder sedan in dem i den startade fejk gruppen?

Edit: Jäklar att det inte gåt att ta över grupper utan admin.. märkte precis att en grupp som jag tydligen är med i (typ få flest medlemmar tävling mellan skandinaviska länderna) med 125 000 medlemmar står utan admin.. Fan
Senast redigerad av Stjerna7 2009-12-21 kl. 20:45.
2009-12-21, 20:56
Medlem
Arthass avatar
ingen action nu? Satt och garvade mig harmynt i PRIS-grupperna igår

Självklart är jag emot pedofiler med, men humor är alltid humor (och ingen liten parvel kommer ju till skada...)
2009-12-21, 21:00
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
*Våldtäkt är Kvinnans fel*
kunde den ju byta till, fast då blir den säkert inte långlivad...det blir den nog inte i vilket fall som helst.

Folk är så arga online, undrar om många utav dessa personer ventilerar all sin ilska på facebook eller om de har några andra problem?

Med största sannorlikhet är det så.

Ett förslag på namnbyte kunde ju därför vara:

"Vi som är förtryckta på jobbet och har hittat en oas att avreagera oss här på Facebook."

//Brute
2009-12-21, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
ingen action nu? Satt och garvade mig harmynt i PRIS-grupperna igår

Självklart är jag emot pedofiler med, men humor är alltid humor (och ingen liten parvel kommer ju till skada...)

Om DU hade varit utsatt för något peddo från förskoleåldern upp i tronåren så tror jag inte att du hade varit så sugen på att skoja om det. eller?
Sådana här fejksidor gör att folk inte orkar bry sig till slut, även om det kanske är på riktigt, utan tänker att det är väl någon med ovanligt sjuk humor.
Det gäller att använda fettklumpen mellan öronen innan man skojar till det för mycket.
2009-12-21, 21:15
Medlem
gottmospahedens avatar
Nu råkade jag ut för det.. Tidigare Downie Jerry gruppen
2009-12-21, 21:16
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alldah
Om DU hade varit utsatt för något peddo från förskoleåldern upp i tronåren så tror jag inte att du hade varit så sugen på att skoja om det. eller?
Sådana här fejksidor gör att folk inte orkar bry sig till slut, även om det kanske är på riktigt, utan tänker att det är väl någon med ovanligt sjuk humor.
Det gäller att använda fettklumpen mellan öronen innan man skojar till det för mycket.
Och vad fan skulle det skada om ingen bryr sig om t ex gruppen "Vi som tänder på lilla Engla"? Skulle du inte tycka det var bättre om ingen brydde sig om den och inte tog den på allvar?

Jävla idiot.
2009-12-21, 21:20
Medlem
ericcartmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alldah
Med den logiken utesluter man i stort sett all form av humor och det enda som är ok är Stefan och Krister, betänk det alternativet.
2009-12-21, 21:35
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericcartman
Med den logiken utesluter man i stort sett all form av humor och det enda som är ok är Stefan och Krister, betänk det alternativet.
Inte heller ok om man kommer från landet och sett inavel på riktigt.
2009-12-21, 21:42
Medlem
Vintervilas avatar
akta http://tinyurl.com/yl9w6tg
härjar i a-gruppen, åtgärda så fort ni kan!
2009-12-21, 21:47
Medlem
Någon som vill ha en grupp med ca 1500 medlemmar?
2009-12-21, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diedarling
Någon som vill ha en grupp med ca 1500 medlemmar?

Jatack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in