2009-12-20, 20:47
Medlem
Jag har inte läst tråden, men mitt förslag:

Någon skapar en grupp med ett namn som tex vi som hatar flashbackaks gruppkapare. efter ett tag byter ni namn.
2009-12-20, 20:49
Medlem
Kalas-Larss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
jävligt bra gjort... du gömmer namnet med inte gruppen...
Det är inte det exakta namnet, knölpåk - jag har självklart omformulerat det.
2009-12-20, 20:49
Medlem
Christofferzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaakanBrolin
Jag har inte läst tråden, men mitt förslag:

Någon skapar en grupp med ett namn som tex vi som hatar flashbackaks gruppkapare. efter ett tag byter ni namn.

Gör det då?
2009-12-20, 20:54
Medlem
Raouls avatar
Begåvningsreservens lynchmobb är på mördarstråt ikväll också.
2009-12-20, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Lars
Det är inte det exakta namnet, knölpåk - jag har självklart omformulerat det.

Jag hittade en hel del grupper efter ditt inlägg, de flesta hittade jag dock efter att jag kikat i loggen på en av administratörerna. Kanske borde ta bort loggarna där det står vilka grupper man gått med i?
2009-12-20, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Begåvningsreservens lynchmobb är på mördarstråt ikväll också.

Ja... Hur kommer det sig att alla över 40 som hänger på Facebook är så jävla dumma? Den typiska gå-in-och-spamma-sönder-pedofilgruppskärringen tenderar ju att vara just en kärring i övre medelåldern.
2009-12-20, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pseudoanonym
Ja... Hur kommer det sig att alla över 40 som hänger på Facebook är så jävla dumma? Den typiska gå-in-och-spamma-sönder-pedofilgruppskärringen tenderar ju att vara just en kärring i övre medelåldern.

rätt många tonårsbrudar oxå... Jag tror dom egentligen är sugna på gubbkuk...
2009-12-20, 21:07
Medlem
ѕöтιѕs avatar
Citat:

Folk som är nya på internet verkar ju tro att allt på internet är sant.
2009-12-20, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slashcare
Pedofili är som vilken annan sexuell böjelse som helst. Bara att den är en av få som är förbjudna att utöva. Men det är inte rimligt att outa nån bara för deras läggning. Klart att ingen här uppmanar till barnsex (hoppas jag iaf), vi skämtar om det bara för att provocera den korttänkande PK svensson kärringen.

Visst är det så, pedofili är en annan onormal sexuell böjelse. Ungefär
som nekrofili Frågor på det?

Gruppen (den perverterade versionen alltså) om Maddie Mccann var nog det värsta jag sett. Det har gått för långt nu alltså...
2009-12-20, 21:19
Medlem
Kul att se att Scheike är i farten igen, med riskärven i högsta hugg.
2009-12-20, 21:20
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Det är inte riktigt bilden av svensken som "upplyst, tolerant och nyfiken på nya spännande kulturer" man möts av i den mobben. Sen kan Reinfeldt, Mona och DN säga vad de vill. Det är en besinningslös pöbel som tror de hittat ett offer de kan straffa utan någon som helst påföljd - och som de vill straffa sen när de upptäcker att de får medhåll av andra blodtörstiga typer. Och det dyker upp självutnämnda bödlar hela tiden, trots att det än så länge inte har presenterats något brott...
2009-12-20, 21:21
Medlem
Raudsepps avatar
http://gurgin.wordpress.com/2009/12/20/bluffgrupp-for-afrikas-svaltande-barn/

Känns som att ett namnbyte vore på plats inom en snar framtid

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här