2010-01-15, 12:45
Medlem
r_i_z_l_a_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aodimp
Helt underbart att se hur flashback försöker lära resten av jorden darwinism.

Camilla Svensson
Tänk på att det finns såna som har barn!!! Fy helvete!!! Detta kan jag INTE förlåta!!!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA fruntimmer, dom duger till att misshandla och ha sex med sen är dom tröga som svin
2010-01-15, 12:45
Medlem
Falska facebookgrupper ny trend

Citat:
Falska grupper på Facebook blir bara vanligare.

-Det här är en stor sport på internet för tillfället, säger Anders Ahlqvist vid Rikspolisstyrelsens IT-brottssektion till Aftonbladet på nätet.

Den senaste tiden har många som gått med i en grupp på nätverkssajten Facebook upptäckt att den grupp som de gick med i bytt namn och nu handlar om något helt annat.

I december förra året sedan skrev TT om en grupp där det påstods att en organisation skulle skänka tre kronor per medlem till hjärt- och lungforskning. När gruppen hade över 80 000 medlemmar byttes budskapet på gruppen. Nu handlade det om att kvinnors rösträtt borde avskaffas.

-Syftet är att provocera. Vi vill visa att man inte ska lita så mycket på det man går med i, sade gruppens skapare, en man i 20-årsåldern, till TT då.

Nu tar Aftonbladet upp två unga kvinnor som gick med i en grupp för att se vem som besökte deras profilsidor. Utan förvarning bytte gruppen namn till "Vi som har sexfantasier om våra barn".

Dessutom hade bilder på deras barn lagts ut i gruppens bildgalleri tillsammans med fula kommentarer.

Ett annat exempel är gruppen som först hette "Tjejerna mot killarna, först till 100 000 användare". Den bytte namn till "Vi som haft sex med våra föräldrar".

Anders Ahlqvist säger att det antagligen inte är brottsligt att byta namn på en grupp, men att använda privata bilder det sättet kan vara ett brott.

Facebooks representant i Sverige säger till Aftonbladet att de som råkar ut för en falsk grupp ska använda den knappen som finns för att anmäla grupper.

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.289734-falska-facebookgrupper-ny-trend
2010-01-15, 12:46
Medlem
Qlintans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r_i_z_l_a_
Camilla Svensson
Tänk på att det finns såna som har barn!!! Fy helvete!!! Detta kan jag INTE förlåta!!!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA fruntimmer, dom duger till att misshandla och ha sex med sen är dom tröga som svin
HAHAH, fan a t t ja glömt bort va mitt trollkonto heter =/
2010-01-15, 12:46
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollja

Vad gör du här utom att förstöra förstås?

Rätt tydligt att du är alldah's polare

Finns ju ingen som helst anledning att quota nånting man tycker är avslöjande, eller hur?

Vi resterande skiter i det, som du kanske har märkt?
2010-01-15, 12:47
Medlem
bluntcunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfar
Kopierade länken och tänkte skicka den till en lite småkorkad vän, när jag infogade kom det en ruta med denna texten:

Dags att ändra länken på något sätt kanske?
Menar du i PW-gruppen nu?
2010-01-15, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluntcunt
Menar du i PW-gruppen nu?

Japp
2010-01-15, 12:50
Medlem
bluntcunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfar
Japp
Någon som kan fixa en ny länk med något nytt roligt innehåll?
2010-01-15, 12:50
Medlem
r_i_z_l_a_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluntcunt
Någon som kan fixa en ny länk med något nytt roligt innehåll?

Den som äger gruppen kan gärna PMA mig här på flashback eller svara på mig på facebook sidan. jag heter gratisspotifypremium där typ.
Har bra förslag
2010-01-15, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
Vad gör du själv här, din dumme fan?

ÅH STORT FÖRLÅT!

Var ämnat åt alldah och absolut inte åt dig. alldah skrev att han lyckats förstöra kontinentgruppen några sidor bak. det var det som var ämnat till dig. Än en gång förlåt.

PS Har vaknat nu och tagit bort hans länkar i mina inlägg. Får skylla på alldeles för lite sömn ett par nätter.DS.
Senast redigerad av trollja 2010-01-15 kl. 13:15.
2010-01-15, 12:55
Medlem
Citat:
VARNING! Ni som gått med i facebookgruppen Se vem som besöker din profil med: "Profilbesökaren" Detta är en fejkgrupp som numera heter VI SOM HAR SEXFANTASIER OM BARN, skynda er att gå ur denna gruppen!!!! Kopiera detta och publicera på era statusar........

Haha, nu börjar folk med detta
2010-01-15, 12:55
Bannlyst
Hur fan kan gruppen "vi som har haft sex med våra föräldrar" vara kvar ännu? Har den inte varit uppe nu över ett dygn?
2010-01-15, 12:56
Medlem
Qlintans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bangus
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.289734-falska-facebookgrupper-ny-trend
HAHAHAH ja tänkte gå med i den på mitt vanliga acc, fuck att ja inte gjorde de och fick se de hela in action

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in