Dra av kontinetgruppen nu, det bör ju finnas en utstuderad plan samt material författat vid det här laget, hoppas dock på mer grövre än förra gången, även om kvinnors rösträtt var ett jävligt bra drag.
Dra av kontinetgruppen nu, det bör ju finnas en utstuderad plan samt material författat vid det här laget, hoppas dock på mer grövre än förra gången, även om kvinnors rösträtt var ett jävligt bra drag.
Jag börjar tro att det är självaste admin på flashback som har denna grupp. En 3-årsplan för gruppen med storslagna planer som förskjuts och försenas. Det slutar med att den bara försvinner.
Duger den???
Läs några sidor tillbaka, vi har grupper där med liiite mer medlemmar nu!
Varför den otrevliga tonen? Han har inte begärt tillgång till någon "hemlig klubb", bara ett tips på roligt namnbyte.
Här är gruppen förresten: 'XXXXXXXXXXXX (edit: tog bort länk)
jag har vart admin i över ett år så jag har creator rättigheter
Jag föreslår någonting som inte är överdrivet extremt men ändå garanterar en folkstorm. Kvinnlig rösträttsgruppen var ett praktexempel. Nånting om vargjakten kanske?
Jag föreslår någonting som inte är överdrivet extremt men ändå garanterar en folkstorm. Kvinnlig rösträttsgruppen var ett praktexempel. Nånting om vargjakten kanske?
Tänk på att gruppen inte är svensk. Så varg duger inte... Vad upprör amerikaner? (Det verkar vara mest amerikaner om man kollar på 6 av 180 xxx medlemmar)