Skulle tydligen använda spoiler-taggs, förstår inte varför men eftersom jag är ny..
Efter att ha kollat runt bland vissa flashbacktroll på facebook och deras vänner så har jag lite kritik. Många har namn och bilder som sticker ut från mängden, kanske speciellt vad gäller tomteluvor och så vidare. Det är bra i syftet att vi ska hitta varandra för att sedan nätverka, men det är mindre bra när syftet är att förleda allmänheten och locka folk till grupper och sidor. Än så länge har jävligt många varit lättlurade och saker och ting har gått som på räls, men snart kommer det bli svårare eftersom att många lär sig olika kännetecken som utmärker sig hos flashback-trollen.
Jag hade önskat om så många som möjligt kunde ha "vanliga namn" och "vanliga bilder"... Sedan personer som är fan av typ 6 sidor varav en är "SD i riksdagen - Nej tack" och en annan "SD i riksdagen - Ja tack". Tjena liksom?
Jag vet inte om denna kritik har framförts tidigare men ska man trolla så ska det vara proffsigt mina herrar!
Har vi någon låst/dold grupp att interagera på via facebook också så vi slipper ta allt här öppet på flashback?
Senast redigerad av Grooblle 2009-12-26 kl. 01:36.
OUTA INTE GRUPPER!
Skriv aldrig ut hela namnet på en falsk grupp! Om du skriver hela namnet eller adressen till gruppen kan sökmotorer som Google hitta hit, och på så sätt blir det inte alls svårt för de misstänksamma i gruppen att få bekräftelse.
DET GÅR INTE ATT TA ÖVER EN GRUPP UTAN ADMINS!
Facebook har (pga sådana som oss) tagit bort möjligheten att bli admin över en övergiven grupp. Så ser du en grupp med 370 000 medlemmar utan admin är det ingen idé att du postar den här, ingen har användning av den. Du får helt enkelt starta en ny grupp.
PERSONER SOM HATAR OSS PÅ FACEBOOK:
Carola Coa Berndtsson
Patric Albin Albinsson
Ann Samuelsson
Anne Ahl
Allani Dahlen
Daniel Nilsson
Mia Sweden
Jimmy Ferm
Dagotto Wallenius
Jennie Helgeson
Nanga Eboko
Dre Flashback
Vad dessa än säger, lita inte på dem. Observera att det tillkommer folk hela tiden, så var alltid kritisk.
Efter att ha kollat runt bland vissa flashbacktroll på facebook och deras vänner så har jag lite kritik. Många har namn och bilder som sticker ut från mängden, kanske speciellt vad gäller tomteluvor och så vidare. Det är bra i syftet att vi ska hitta varandra för att sedan nätverka, men det är mindre bra när syftet är att förleda allmänheten och locka folk till grupper och sidor. Än så länge har jävligt många varit lättlurade och saker och ting har gått som på räls, men snart kommer det bli svårare eftersom att många lär sig olika kännetecken som utmärker sig hos flashback-trollen.
Jag hade önskat om så många som möjligt kunde ha "vanliga namn" och "vanliga bilder"... Sedan personer som är fan av typ 6 sidor varav en är "SD i riksdagen - Nej tack" och en annan "SD i riksdagen - Ja tack". Tjena liksom?
Jag vet inte om denna kritik har framförts tidigare men ska man trolla så ska det vara proffsigt mina herrar!
Har vi någon låst/dold grupp att interagera på via facebook också så vi slipper ta allt här öppet på flashback?
Jepp det finns en dold grupp, men du diskvalificerade dig just från den! Utan spoilertaggar så indexeras allt via google!
Vi är runt 4 stycken i hemliga grottan, och då syftar jag inte på Jennies grotta nu!