2009-12-15, 00:09
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brennvin
Vilken skitstad Malmö verkar vara, mord hela tiden, inte konstigt att många svenskar flyr därifrån.

1000 spänn på att även detta är b**tt*relaterat.

Kan detta ha att göra med K-och M-falangernas krig?
Citera
2009-12-15, 00:23
Bannlyst
Man hittad dödad - mordmisstänkt hämtad

http://sydsvenskan.se/malmo/article599453/Man-hittad-dodad---mordmisstankt-hamtad.html
Citera
2009-12-15, 00:25
Bannlyst
Lite fler bilder och webb-tv

Bilder: http://www.pppress.se/bilder/main.php?g2_itemId=265667

Webb-tv: http://sydsvenskan.se/webbtv/article599692/Misstankt-mord-i-Malmo---flera-intagna-till-polisforhor.html
Senast redigerad av Bravo83 2009-12-15 kl. 00:27.
Citera
2009-12-15, 00:47
Medlem
Adonirams avatar
"Ihjälslagen", tyder inte direkt på gangsterkrig va?
Citera
2009-12-15, 01:40
Medlem
prudenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adoniram
"Ihjälslagen", tyder inte direkt på gangsterkrig va?
Nej, snarare missbrukare.
Citera
2009-12-15, 01:53
Medlem
cynthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prudens
Nej, snarare missbrukare.
Bor mycket missbrukare i dom kvarteren, så det låter inte osannolikt att det är nåt gräl över sprit som gått för långt.

Citat:
Spaningsledaren vid länskriminalen, som koordinerade polisens insatser, sa bara att "Vi har en man, han är dödad och nu är vi mitt uppe i kaoset."
Bara för att Malmöpolisen hade julfest igår så tycker man väl att det borde funnits någon rutinerad polis i tjänst för att undvika "kaos". Har man inget lärt av Palme-mordet?
Senast redigerad av cynthia 2009-12-15 kl. 02:01.
Citera
2009-12-15, 02:30
Medlem
kvinnoförakts avatar
"Den döde är enligt polisen "troligen en man i 30-årsåldern". Ännu vid midnatt var identiteten inte hundraprocentigt fastställd. Det finns flera alternativa förklaringar till den saken:
• Mannen är så sönderslagen att han inte går att känna igen.
• Kroppen har legat så länge att anletsdragen förändrats.
• Det finns inga identitetshandlingar att jämföra kroppen med"

Första anmälan till polisen rörde väl en misshandel efter att en granne hört skrik från innergården? Hur kan Sydsvenskan då ens antyda att kroppen legat där en längre tid? Troligtvis är det hela vanligt lösnummerskitsnack.
Citera
2009-12-15, 07:31
Bannlyst
Hela den delen av "stadsdelen" Kirseberg(Kirsebergare ser sig gärna som Kiresebergare och inte Malmöiter) Består av tattare, rutinerade tjackpundare, nu snackar vi pundare med namn som, conny cofason(vila i frid din dåre) bosse batong osv osv...Så jag kan tänka mig att det är nån pundare som fått snetäning och gått loss på nån anna pundare...
Citera
2009-12-15, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Hela den delen av "stadsdelen" Kirseberg(Kirsebergare ser sig gärna som Kiresebergare och inte Malmöiter) Består av tattare, rutinerade tjackpundare, nu snackar vi pundare med namn som, conny cofason(vila i frid din dåre) bosse batong osv osv...Så jag kan tänka mig att det är nån pundare som fått snetäning och gått loss på nån anna pundare...

Okej, så kanske det är... vi får väl se vad utredningen kommer att säga.
Citera
2009-12-15, 08:08
Medlem
Cronmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller

Å andra sidan börjar ju arabjävlarna ta över backarna också. Eftersom de och juggepacket står för nästan all brottslighet numer ligger det väl nära till hands även i detta fallet. Blattar eller missbrukare är nog de enda alternativen.
Citera
2009-12-15, 08:51
Medlem
På eftermiddagen i går körde vi genom kirseberg på väg till värnhem och entré sa då till min bättrehälft när vi passerade solgatan att detta va för knarkarnas gata några timmar senare läser man på sds om mordet

Således har ingenting ändrats dom sista 20 åren ang just den adressen.

Offer och gm lukar missbrukarblattar ,säkert en affär som gick fel.
Citera
2009-12-15, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petterniklas

Offer och gm lukar missbrukarblattar ,säkert en affär som gick fel.

Eller indrivning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in