2011-07-31, 19:49
Medlem
macbookishs avatar
Läst igenom hela tråden och sett att ingen nämnt en av som var grym från att jag började intressera mig till han slutade 06, Dennis Bergkamp. En av de bästa lirarna jag sett på en fotbollsplan.
Citera
2011-11-05, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macbookish
Läst igenom hela tråden och sett att ingen nämnt en av som var grym från att jag började intressera mig till han slutade 06, Dennis Bergkamp. En av de bästa lirarna jag sett på en fotbollsplan.

Kan hålla med dig om att Bergkamp var bra, såg honom i Arsenal på 90- talet och han dominerade totalt. Bra i vm 98 också men han kan inte konkurrera med Ronaldinho på 00 talet.
Citera
2011-11-05, 20:57
Medlem
Vinterijunis avatar
Årtiondets spelare? han var bra typ 3 säsonger.
Citera
2011-11-05, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterijuni
Årtiondets spelare? han var bra typ 3 säsonger.
Även som Realsupporter så måste du väl ändå hålla med om att Ronaldinho ska vara där uppe? I min lista är han tillsammans med Zidane och Henry högst upp med dvärgen från La Masia strax bakom.
Citera
2011-11-05, 21:09
Medlem
Vinterijunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Även som Realsupporter så måste du väl ändå hålla med om att Ronaldinho ska vara där uppe? I min lista är han tillsammans med Zidane och Henry högst upp med dvärgen från La Masia strax bakom.
Ronaldinho är redan bortglömd. Zidane och Ronaldo kommer aldrig att glömmas. Men Ronaldinho är top5 absolut.
Citera
2011-11-05, 21:12
Medlem
aCeees avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/ovrigaligor/article13890557.ab
Världsklass.
Citera
2011-11-05, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterijuni
Ronaldinho är redan bortglömd. Zidane och Ronaldo kommer aldrig att glömmas. Men Ronaldinho är top5 absolut.
Kanske bortglömd i din marängfärgade värld. Snackar vi bortglömda spelare så är det spelare som Shevchenko vi talar om. Inte Ronaldinho.
Citera
2011-11-05, 21:41
Medlem
Citat:
Kanske bortglömd i din marängfärgade värld. Snackar vi bortglömda spelare så är det spelare som Shevchenko vi talar om. Inte Ronaldinho.

Ligger något i det. Ronaldinho har varit med och spelat hem både VM och CL. En artist som spelat hem de tyngsta titlarna, Ronaldinho var nära Maradonas klass...
Citera
2011-11-06, 01:18
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Skulle säga Casillas eller Zidane. Sjukt grymma och avgörande spelare för sina lag.
Citera
2011-11-06, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aCeee
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/ovrigaligor/article13890557.ab
Världsklass.

Synd att han valde ghettolaget Flamengo istället för Gremio.
Citera
2011-11-06, 17:45
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:

Klart han ska, en otrolig spelare som jag älskade att se på plan och utanför. Är tacksam att han blev semi-alkolist annars hade det varit drygt med en Messi och Ronaldinho mot oss. Men jag håller inte honom högre än Zidane av den simpla anledningen att han hade för kort karriär.

Fast precis som Jimi Hendrix kommer jag aldrig glömma honom som en utav de bättre spelarna jag sett på denna planet.
Citera
2011-11-06, 19:08
Medlem
Heatmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Skulle säga Casillas eller Zidane. Sjukt grymma och avgörande spelare för sina lag.
Casillas? Överskattad målvakt. Duger såklart mer än väl för Real, plus att han är egen produkt, men det har funnits bättre målvakter där ute under hela hans aktiva karriär.
Sen om du nu syftar på Zidanes tid just i Real, men att båda ska vara avgörande för sina lag går väl inte ihop? Om man säger avgörande syftar man väl på personen individuellt avgjort mycket för laget och i så fall kan man väl inte ha båda med? I så fall kan man ju ta med hela laget och då faller ju poängen med det hela bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in