Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2009-12-13, 22:32
Medlem
Eh Whatevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Sthlm
Allt beror på vilken typ av hud man har, det finns inget man ska följa bara för att någon annan säger att det blir bra så, utan man måste känna efter sin hud. Själv kör jag bara med en deep cleanser, typ som peeling fast mycket skonsammare, 2-3 gånger i veckan, bryr mig inte ens om jag glömmer det någon gång. Tvättar du din hud för mycket blir det bara dåligt i längden

Äh. Tjejer gör ju det varje dag. Ibland flera gånger.
Citera
2009-12-13, 22:43
Medlem
http://www.ansiktsmask.com/applicera-ansiktsmask.html gör en sådan Måndagar och sedan på Lördagar och det hjälper faktiskt att få en fin hy.
Senast redigerad av CarrieFisher 2009-12-13 kl. 22:45.
Citera
2009-12-26, 13:16
Medlem
Bumpar denna tråden lite. Nån som kan ge några tips på någon bra Bronzing Moisturizer? Jag har en del mindre ärr/missfärgningar i ansiktet och tänkte kolla om detta kunde eventuellt hjälpa lite. Sen är det ju alltid trevligt om man inte ser likblek ut i ansiktet som man gör vid den här tiden. Bara man inte får nån överdriven brun-utan-sol look.
Citera
2010-01-09, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lespen
Bumpar denna tråden lite. Nån som kan ge några tips på någon bra Bronzing Moisturizer? Jag har en del mindre ärr/missfärgningar i ansiktet och tänkte kolla om detta kunde eventuellt hjälpa lite. Sen är det ju alltid trevligt om man inte ser likblek ut i ansiktet som man gör vid den här tiden. Bara man inte får nån överdriven brun-utan-sol look.

Loreal, men den va borta sist jag kolla.
Köpte på brothers första gången.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in