Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-03, 21:14
Medlem
LiLWizs avatar
Öh, 14 inlägg och du känner dig redan kränkt. Får anta att du har ett annat konto också?
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oehae
Tycker att endast reggade medlemmar ska kunna läsa och att man via någon klausul går med på flashbacks hårda ton.. det ska få skrivas vad som helst i princip.

På flashback ska man kunna diskutera droger, vapen, rasforskningm osv utan att någon PK-kärrring ska ta illa vid sig.
Var det inte ni som ville ha yttrandefrihet?

Citat:
Ursprungligen postat av LiLWiz
Öh, 14 inlägg och du känner dig redan kränkt. Får anta att du har ett annat konto också?

Citat:
Ursprungligen postat av krekrand
..Jag har blivit "våldtagen" av moderatorer, avstängd utan anledning, och ....
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
Det är bara reggade användare som kan skriva, det finns inga regler som förhindrar en hård ton, du får diskutera droger, vapen, rasforskning om du vill. Att inte någon ska ta illa vid sig är förstås omöjligt att reglera.

Blev du gladare nu?

Lite trist är det ju alltid att man inte för göra vad man vill utan är reglerad av diverse yttre lagar som gör yttrandefriheten lite mer inskränkt än vad jag skulle önska.
2009-12-03, 21:19
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiLWiz

Tror att han har ett tidigare bannat konto om du kollar länken i han signatur.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1066528
2009-12-03, 21:21
Medlem
hiddens avatar
Skulle inte moderatorerna göra sitt jobb skulle forumet börja likna 4chan mer och mer...(vilket kanske iofs inte vore så tråkigt)

Moderatorerna gör ett bra jobb och vad finns det för alternativ? Ett modlöst forum funkar inte.
2009-12-03, 21:25
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krekrand
Med alla avstängningar, bristen på respekt för yttrandefrihet, moderatorers illvilja att "normalisera" fb tror jag: Krekrand att fb snart är ett minne blott, att det ska "flytta" är bara ett naivt försök att inbilla folk att fb är var det en gång var.. Jag har blivit "våldtagen" av moderatorer, avstängd utan anledning, och få se intresanta trådar låsas i "förtid", men jag har indikationer om att ett helt nytt "fb" är i framtågande, där yttrandefrihet inte tummas på, inte låter sig påverkas av "politiker eller lagar", jag har hört att en ny era är på väg att resa sig ur stoftet från en svunnen "fb-tid"...
Kanon. Säg till när du har något mer konkret än lite indikationer så kan vi alla flockas dit tillsammans. Tills dess låter vi den här tråden vara låst.

· KLICK ·

// Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in