2009-12-02, 13:25
Medlem
ewmans avatar
Jag tycker att det mer handlar om politik. Jag hade tänkt mig en titel som:

Debatt: Cannabis

eller

Debatt: Den stora tråden om Cannabis ska vara lagligt.

Sedan skriva i tråden att ha vettiga argument och att framförallt komma med källor!
Citera
2009-12-02, 13:29
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewman
Jag tycker att det mer handlar om politik. Jag hade tänkt mig en titel som:

Debatt: Cannabis

eller

Sedan skriva i tråden att ha vettiga argument och att framförallt komma med källor!

Du skulle nog vilja att det gamla debattforumet startade igen, där skulle det ha passat bra.

Skulle kunna platsa i PI, om det formuleras rätt i trådstarten. Men kolla om en sådan tråd redan existerar.
Citera
2009-12-02, 13:43
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewman
Jag tycker att det mer handlar om politik.
Ja det beror ju helt på vad det handlar om. Det finns nog en del forum som cannabis skulle kunna passa i. Vill du som sagt diskutera cannabis på det sättet jag nämnde innan (t.ex allmänt om faror effekter o.s.v) ska den ligga i cannabisforumet. Vill du ha reda på vad du får för straff om du åker dit med 15 kilo cannabis i skottkärran så kan du posta den i juridik o.s.v.
Citera
2009-12-02, 15:49
Medlem
ewmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Ja det beror ju helt på vad det handlar om. Det finns nog en del forum som cannabis skulle kunna passa i. Vill du som sagt diskutera cannabis på det sättet jag nämnde innan (t.ex allmänt om faror effekter o.s.v) ska den ligga i cannabisforumet. Vill du ha reda på vad du får för straff om du åker dit med 15 kilo cannabis i skottkärran så kan du posta den i juridik o.s.v.
Precis men jag vill också att moralkärringarna på det här forumet ska komma och ge deras åsikter också.

Kommer vara juridik, moral, droger m.m men jag vet ju inte vad den huvudsakliga frågan kommer vara. idén med det är att skapa debatt iallafall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in