Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-12-01, 21:11
Medlem
pyro860s avatar
The Stepmother 1 och 2

Lugnt och fint Mer erotiskt sådär, aj lajk
Citera
2009-12-01, 21:22
Medlem
Dr.Krollspells avatar
Kul projekt!

Hur vore det med fäbodjäntan! Den har ju sån skön handling och dialog! Blås i Dor-Eriks lur!
Citera
2009-12-01, 21:32
Medlem
Varför rekommenderas alltid Pirates till tjejer? Sexscenerna är värsta tänkbara ur det perspektivet. Stora sillisar och stenhård påsättning i typiskt porrmaner.
Citera
2009-12-01, 21:34
Medlem
Satsa på erotik filmer istället för porr.
Citera
2009-12-01, 21:45
Medlem
Telefonsamtals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Varför rekommenderas alltid Pirates till tjejer? Sexscenerna är värsta tänkbara ur det perspektivet. Stora sillisar och stenhård påsättning i typiskt porrmaner.

Haha tycker du att det är stenhårda påsättningar i den filmen? Hela filmen känns otroligt vanilj. Det tyckte till och med tjejen som jag såg den tillsammans med. Eller så är vi kanske porrskadade

Dock håller jag med om att sillisarna, liksom blonderingarna och white trash-tatueringarna drar ner på helhetsintrycket. Likaså verkar det som om tjejer tycker att de manliga skådisarna är "fula". Speciellt han med långt hår.

Förresten, jag laddade ner en porrfilm med romerskt antikt tema en gång för längesedan. Den såg väldigt schysst ut. Dessvärre var den dubbad till spanska, helt outhärdligt, så jag slängde den. Någon som vet vilken jag menar? Den tror jag skulle funka bra för en tjej första gången.
Citera
2009-12-03, 18:49
Medlem
kicksareforribss avatar
tackar för tipsen så länge. ska kolla igenom några å se vad det blir
Citera
2009-12-30, 00:35
Medlem
Blondin pissad i munnen offentlgt !

Citat:
Ursprungligen postat av kicksareforribs
Min flickvän har ALDRIG sett porr... Men hon är inte omöjlig på att ge det en chans! nu måste jag ju förvalta detta läge riktigt bra o ge henne en bra förstarulle! Help me dudes, tjejporr? finns de?

Så, alla Max Hardcore o liknande undanbedes

shoot
tråden verkar dock inte gå att hitta längre, har den blivit borttagen ?
Citera
2009-12-30, 01:04
Medlem
Specters avatar
Kolla på något lugnt som börjar med oralsex och sen fortsätter med något lagom lugnt vaginalsex. Mitt tips!
Citera
2009-12-30, 02:35
Medlem
Rifter666s avatar
Rullarna som porrskådisen Stormy Daniels har regisserat kanske kan funka. För exempel Operation Desert Stormy eller lifestyle.
Citera
2009-12-30, 13:18
Medlem
Max Hardcore, utan att tveka!
Citera
2009-12-30, 14:17
Medlem
kicksareforribss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Max Hardcore, utan att tveka!

du läste inte ens första inlägget va ?
Citera
2009-12-30, 17:54
Medlem
jimmychrists avatar
Nått av Tristan Taormino kanske? Typ Chemistry-serien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in