2009-12-20, 20:27
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proft
Ville Elin bara ha Tigers stålar från början? Vad tror ni?
Ja, jag tror det. Om hon är den stereotypa au-pair-typen from Sveeeden så tror jag absolut det. Jag tycker det mesta i den här soppan är stereotypt: hon är ung, snygg, blondin från Sverige utan utbildning och pengar. Han är rik, känd, framgångsrik amerikan. Han får skönhet och sex, hon får trygghet, pengar och kändisskap. Jag litar inte ett smack på svenska au-pair-flickor.
Citera
2009-12-20, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mormis
Inte läst något om denna incident, brukar inte följa kändisar. Men när man får upp en sida där det står att hon vill ha HÄLFTEN av hans tillgångar OCH barnen, då blir man rätt arg inombords. Hon kan få max 1% för att ha klappat honom på ryggen när han har varit nere ibland, inte mer.

Han har skämt ut henne i hela västvärlden, tack vare honom har hon flängt runt i pressen i en månads tid. Hon har fått ge den försmådda kvinnan ett ansikte I HELA VÄRLDEN. Hur jävla kul är det på en skala? När hon skulle föda hans barn satte han på andra, så fort han verkar ha satt foten utanför dörrn satte han på någon ny. Messade förmodligen älskarinnorna framför ögonen på henne o barnen otaliga gånger. Självklart ska hon ha skadestånd för hans uppträdande och hur hon fått schavottera i pressen. O självklart ska hon ha barnen, han verkar inte vara direkt lämpligt som far så det är väl lika bra att han är familjefri så att han kan ägna sig åt sina två favoritsysselsättningar. Med hans läggning borde han ha varit familjefri hela tiden! Han bör tacka henne för att hon tar barnen så att han kan får tid att ligga med de resterande porrstjärnorna som han inte hunnit beta av ännu.
Citera
2009-12-20, 20:54
Medlem
TigerKids avatar
Men ni är helt galna! En fråga till alla er som kallar Elin "hora", "slampa" och "golddigger":

Vad tycker ni Elin ska göra? Strunta i 14 otrohetsaffärer och (eventuellt) missbruk? Ska hon säga nej till det hon har rätt till enligt amerikanska lagar och deras äktenskapsförord?

Ni som kallar Elin hora och slampa. Föreställ er att ni är gifta med en förmögen amerikansk kvinna. Det kommer fram att hon bedragit dig med (minst) 14 olika män. Vad skulle du göra i det läget?
Citera
2009-12-20, 20:59
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Grundproblemet är puritanismen och trohetsbegreppet. Alla andra däggdjur är polygama, människan har etablerat monogami som norm. Vilket är i strid mot mannens inre natur, att befrukta så många honor som möjligt under sin jordavandring. Ok, Tiger visste om farorna, och nu får han betala priset, men han betedde sig tamejfan som en riktig man skall göra. Ta varje tillfälle att lägra fruntimmer, som du känner attraktion till.
Citera
2009-12-20, 21:00
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mormis
Inte läst något om denna incident, brukar inte följa kändisar. Men när man får upp en sida där det står att hon vill ha HÄLFTEN av hans tillgångar OCH barnen, då blir man rätt arg inombords. Hon kan få max 1% för att ha klappat honom på ryggen när han har varit nere ibland, inte mer.

Om du inte har läst något om detta så kanske du skulle göra det innan du uttalar dig.
Citera
2009-12-20, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Grundproblemet är puritanismen och trohetsbegreppet. Alla andra däggdjur är polygama, människan har etablerat monogami som norm. Vilket är i strid mot mannens inre natur, att befrukta så många honor som möjligt under sin jordavandring. Ok, Tiger visste om farorna, och nu får han betala priset, men han betedde sig tamejfan som en riktig man skall göra. Ta varje tillfälle att lägra fruntimmer, som du känner attraktion till.

En riktig man är väl så stark så att han kan erkänna att han inte vill vara monogam o avstå från att gifta sig? Vem som helst får vara hur polygam man vill - men det är ju jävligt trevligt om man vågar stå för det då. Det är så jävla fegt beteende att smyga bakom ryggen på sin fru, inte direkt vad jag associerar till "en riktig man"...
Citera
2009-12-20, 21:04
Medlem
TigerKids avatar
Citat:

Om din fru bedrar dig med (minst) 14 olika män så skulle du tycka det var OK?
Citera
2009-12-20, 21:07
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Om din fru bedrar dig med (minst) 14 olika män så skulle du tycka det var OK?
Ta't lugnt, du och kollegan ovanför. Min uppfattning bygger givetvis på att båda parter i en tvåsamhet är införstådda med, och accepterar denna tingens ordning. Det trodde jag var självklart, nu är det på pränt, för ordningens skull.
Citera
2009-12-20, 21:12
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ta't lugnt, du och kollegan ovanför. Min uppfattning bygger givetvis på att båda parter i en tvåsamhet är införstådda med, och accepterar denna tingens ordning. Det trodde jag var självklart, nu är det på pränt, för ordningens skull.

Jo, givetvis om det skulle vara överenskommet och OK för båda, men så verkar inte vara fallet för Elin och Tiger och det är ju Tiger som är topic.

Det jag undrar över är vad Elin skulle gjort för att inte vara en "hora", "slampa" och "golddigger" enligt en del herrar i tråden och om dessa själva skulle handlat annorlunda, och på vilket sätt.

EDIT: Förresten tycker jag nog jag är ganska lugn. Det är andra som vräker ur sig hat och fula ord i tråden...
Citera
2009-12-20, 21:12
Medlem
Italienskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proft
Ville Elin bara ha Tigers stålar från början? Vad tror ni?
Ja, definitivt.
Det märks ju nu när hon uppenbarligen vill ha 1,5 miljarder, istället för kanske 50 miljoner som är mer rimligt att hon skall spendera på den livstid hon har kvar.
Finns många svenskor som konsekvent åkt till USA för att fånga en miljonär; Cecilia Rodhe, Britt Ekland, Anna Anka, Ulla Jones, Suzanne Saperstein, Hillevi Svensson, Victoria Silvstedt mfl mfl.
Det är väl inget nytt att rika gubbs dras till blonda, fattiga, outbildade unga flickor? Med långa ben och vackra leenden...?
Har ni bott under en sten de sista 75 åren?

Smart av Elin att ligga lågt under hela äktenskapet och inte dra nån uppmärksamhet till sig utan bara bevara den perfekta fasaden. Självklart visste hon att den lille golfspelaren inte skulle kunna hålla stocken i styr och att hon förr eller senare skulle gå vinnande från äktenskapet.
Tjejen är inte ens 30 år och uppenbarligen redan miljardär...
Citera
2009-12-20, 21:16
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Ja, definitivt.
Det märks ju nu när hon uppenbarligen vill ha 1,5 miljarder, istället för kanske 50 miljoner som är mer rimligt att hon skall spendera på den livstid hon har kvar.
Finns många svenskor som konsekvent åkt till USA för att fånga en miljonär; Cecilia Rodhe, Britt Ekland, Anna Anka, Ulla Jones, Suzanne Saperstein, Hillevi Svensson, Victoria Silvstedt mfl mfl.
Det är väl inget nytt att rika gubbs dras till blonda, fattiga, outbildade unga flickor? Med långa ben och vackra leenden...?
Har ni bott under en sten de sista 75 åren?

Smart av Elin att ligga lågt under hela äktenskapet och inte dra nån uppmärksamhet till sig utan bara bevara den perfekta fasaden. Självklart visste hon att den lille golfspelaren inte skulle kunna hålla stocken i styr och att hon förr eller senare skulle gå vinnande från äktenskapet.
Tjejen är inte ens 30 år och uppenbarligen redan miljardär...

Instämmer. Hon är en äkta gold digger. Inbilla inte mig, att hon velat äkta denne urfule thaineger, som ser ut som en chimpanskopia, med en mun som en garageport, och noll karisma. Om det inte vore för hans förmögenhet och kändisposition.
Citera
2009-12-20, 21:17
Medlem
TigerKids avatar
Jag tycker de ser förälskade ut båda två på bilder från förr... Rika människor kan väl också ha känslor? Om man ska ha fördomar tror jag amerikanskor är betydligt mer benägna på att gifta sig till pengar, generellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in