2009-12-17, 10:42
Medlem
Timjan256s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Tror du han kommer att klara det?

Jag tror han får svårt att samla ihop sig, just för att jag tror att han har spräckt sin egen självbild. Hittills har han kunnat lura sig själv om vad och vem han är, nu är han tagen på sängkanten med byxorna nere - praktiskt taget.

Normala människor skulle inte klara det, men Woods har ju visat att han varken är normal varken i privatlivet eller på banan. Men efter att det här har lagt sig och efter många terapitimmar bakom sig kanske han blir en ännu bättre spelare.
Som sagt, börjar han vinna igen så glömmer dom flesta. När börjar The Master? April? Det är långt dit.
Citera
2009-12-17, 10:43
Medlem
apanola IIs avatar
Storm i ett Coca-Cola glas

Sex är otroligt känsligt ämne i den anglo-saxiska världen, hade samma sak hänt i Frankrike så hade ingen brytt sig. I sverige så är det pengar som är känsligt. Att sätta sprätt på andras pengar får det att koka över i svenskens gryta. Bara den massiva mediaexponeringen från utländska medier plus att det är en svensk kvinna i offerrollen gör detta extra stort.

Dock så har allt ett smaskigt underhållningsvärde; den djuriske svarte mannen, styrd av sina mest primitiva drifter har fastnat om inte med med kuken så väl med skägget i brevlådan.
Extra roligt då mediabilden av honom har varit 100% helylle, nåja, nu kan man gotta sig i negerns hårda och djupa fall.
Citera
2009-12-17, 11:12
Medlem
Månsans avatar
"The first nine years and 11 months of this decade were pretty good to Tiger Woods."

skriver Miami Herald i diskussionen om vem som ska utses tlll decenniets idrottsman. De flesta av de röstande i tidningen tycker trots allt det.
Citera
2009-12-17, 11:42
Medlem
Rasistkortet, som vanligt

http://www.newsmill.se/artikel/2009/12/16/tiger-woods-straffas-f-r-att-han-r-svart
Citera
2009-12-17, 11:43
Bannlyst
Vad fan är otrohet? Tiger har väl bara knullat runt? En del får kickar av att åka berg och dalbana, andra behöver knulla för att få utlopp för sina lustar.

Jag tycker hela den här tråden är överdriven.
Citera
2009-12-17, 11:48
Medlem
Timjan256s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bob75
http://www.newsmill.se/artikel/2009/12/16/tiger-woods-straffas-f-r-att-han-r-svart

Dock en intressant jämförelse med Beckham som också knullat lika mycket.
Citera
2009-12-17, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RealBad
Vad fan är otrohet? Tiger har väl bara knullat runt? En del får kickar av att åka berg och dalbana, andra behöver knulla för att få utlopp för sina lustar.

Jag tycker hela den här tråden är överdriven.

En del får kickar av att knulla runt, men det är inte säker att fru och barn upplever det på samma sätt. Det är en liten missräkning han gjorde där, överdriven eller ej.

Undrar om Tiger får kickar när hela världen läser om det?
Citera
2009-12-17, 12:35
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timjan256
Men det är skillnad på att fuska ute på golfbanan och fuska i privatlivet. Vad jag vet så har han varit fläckfri som golfspelare. Han är förmodligen den bästa golfspelaren genom tiderna (okej det är svårt att jämföra olika tidsperioder, den som kommer närmast tillhands är Nicklaus, men han vann titlar när sporten var oerhört liten).
Jag är inte så säker på att han är helt bränd. Ponera att Woods kommer att dra hem de fyra major titlarna nästa år då kommer golfvärlden förlåta.
Men vi svenskar kommer inte glömma hur han betett sig mot stackars Elin, som går i väg med ca 2 miljarder på fickan.
Läste att hon känt till TW affärer sedan tidigare.
Säger väl en hel del om henne; Tiger knullar runt men jag får spegla mig i glansen och blir rik på kuppen - så det gör inget att han knullar andra så länge jag behöver ställa upp och intemassmedia förstör bilden av vår lilla tomtebolycka
Han var kåt och det var hon också, men på pengar!
Citera
2009-12-17, 12:44
Medlem
Timjan256s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Säger väl en hel del om henne; Tiger knullar runt men jag får spegla mig i glansen och blir rik på kuppen - så det gör inget att han knullar andra så länge jag behöver ställa upp och intemassmedia förstör bilden av vår lilla tomtebolycka

Nej, det där är bara löjliga rykten. Om hon visste om hela affären så varför ville hon ha Woods mobil, varför uppstod värsta fajten? varför jagade hon honom med golfklubban?
Citera
2009-12-17, 12:46
Medlem
Zekiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk

Hehe men det är ju just det hon inte har gjort... hon är ju knappt med på några bilder och har aldrig uttalat sig i media, hon verkar faktiskt vara en tjej av rätt virke som faktiskt gifte sig utan tanken på pengar.
Citera
2009-12-17, 12:46
Medlem
Mulatts avatar
Vilken nyhet, en ung miljardär är otrogen mot sin fru Det är nästan acceptabelt med tanke på hur mycket pengar hon får av tiger.
Citera
2009-12-17, 13:10
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timjan256
Nej, det där är bara löjliga rykten. Om hon visste om hela affären så varför ville hon ha Woods mobil, varför uppstod värsta fajten? varför jagade hon honom med golfklubban?
Hehe, det fattar väl vem som helt; hon hade slut bateri kvar i sin egen telefon, ville bara låna Tigern`s för att sms`s sitt livs viktigaste meddelande. Nämligen till hennes privata nagelskulptris om att ta med en extra nageldekoration.
Då upptäcker hon att det läckt ut i pressen att hon inte ställde upp i sovrummet utan Tigern skaffade sig smörjkoppar på annat håll.
Det skulle ju bli största katastrofen o detta kom till allmänhetens kännedom

Elin är hjärndöden personifierad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in