Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-11-26, 20:20
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svejk
Men då det inte går att presentera sökresultaten på ett enkelt sätt, så kan väl den intresserade söka själv och se.

Det har öppnats massor av forum senaste tiden utan att några trådkrav har visats eller ställts.
Som vilka då?
Citat:
Ursprungligen postat av Svejk
Så Mod kanske kan söka själv efter EU relaterade termer i t.ex. PI och PU och återkomma med synpunkter på resultatet?
Om det är en moderator som vill att forumet ska skapas så är det i så fall upp till den moderatorn att hitta inläggen och presentera för Admin, men att rent allmänt tro att vi ska göra det jobbet åt er lär inte resultera i många nya forum.
Citera
2009-11-26, 20:38
Medlem
Svejks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Som vilka då?
Det är väl bara att kika efter, det första jag ser är Nätapotek och Terrorism.
Citat:
Om det är en moderator som vill att forumet ska skapas så är det i så fall upp till den moderatorn att hitta inläggen och presentera för Admin, men att rent allmänt tro att vi ska göra det jobbet åt er lär inte resultera i många nya forum.
Nej, men det är just det som är poängen.
Varför skall vi presentera sökresultat för er Mods alls om det nu ändå är admin som avgör?!

Om admin nu kommer in i tråden och skulle säga att han inte ids söka efter förekomsten av EU-politiska trådar, så lovar jag att jag skall göra det och bringa klarhet i frågan - i fall det nu är så att allting hänger på lathet.
För är det bara det som krävs så ...

Att du sedan ifrågasätter och spelar på ett inkonsekvent och högst godtyckligt regelverk tyder mer på inbillad tjänstemansattityd, där byråkratin går före allt.

Märkligt att man kan argumentera emot utveckling av forumet, och att det skall vara mods till det också!

Nåja, åter till hockeyn ...
Citera
2009-11-27, 01:13
Medlem
-.LyckaVet.-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extrmntr
Kanske dags att göra en Politik - Europa?

Mkt bra. "+1"

Redigering: Oj. ... och jag menar inte p.g.a. ev. existerande trådar (ngra såna [skum beskr. av Ts] känner jag inte till). Frågan blir nog så aktuell ändå, förr eller senare, så varför inte skapa rummet nu? På så vis får vi med massa, kanske rentav unika disskussioner.
Senast redigerad av -.LyckaVet.- 2009-11-27 kl. 01:26.
Citera
2009-11-27, 09:35
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Låter sunt, har tänkt på detta själv faktiskt.
Citera
2009-11-27, 22:52
Bannlyst
varför...

...inte en "politik moder Ryssland"?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto