Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-11-24, 22:36
Medlem
Thubbes avatar
Ja, alla hatar vi säkert listtrådar, framförallt gör väl moderaterna det. Varför inte tillåta moderaterna att radera inlägg som bara består av "Bajen" eller "Pripps blå" och inte har någon motivering alls? Sådana inlägg tillför ju egentligen inte mer till diskussionen än "+1" som jag antar att moderatorer raderar då och då? Om inte så är det dags tycker jag.
Citera
2009-11-24, 22:43
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Mods raderar redan inlägg i stil men "+1" och "håller med".

Tycker du inlägg håller låg klass så skicka iväg rp på det.
Citera
2009-11-24, 22:44
Medlem
putteputte88s avatar
Skickar du RP på de inlägg du ser som är oneliners/listtrådsinlägg?
Omöjligt för moderatorerna att hålla reda på allt utan användarnas hjälp. Är det mycket dåliga inlägg i en tråd så skicka RP på en av posterna och skriv sedan i meddelanderutan att det finns mer sådant i tråden.
Citera
2009-11-24, 23:46
Medlem
FrasseFloyds avatar
Om du visste hur mycket +1, smilies och oneliners i allmänhet vi raderar... Vi har redan regelstöd för att göra så, och utan det stödet hade många trådar sett åt helvete ut.
Citera
2009-11-25, 22:31
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Om du visste hur mycket +1, smilies och oneliners i allmänhet vi raderar... Vi har redan regelstöd för att göra så, och utan det stödet hade många trådar sett åt helvete ut.
+1.

Nej, jag kunde inte låta bli!
Precis som FF säger plockar vi bort massor av skräp som ni kanske aldrig märker en gång, men det finns verkligen inte en chans att hinna med utan er hjälp.

Stöd din lokala moderator - skicka en RP idag!
Citera
2009-11-27, 07:28
Medlem
epost72s avatar
Vilket/Vilka problem har ni med listtrådar?
Listtrådar tillåtna?
Varför är listtrådar förbjudna?
"Listtrådar" låses..

Ja det varierar lite i forumet, jag tycker att man gott kan motivera sina åsikter en aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in