2004-04-05, 15:31
Medlem
triedis avatar
vem

Citat:
Ursprungligen postat av Nezze
Måste komma med ett inlägg: Var på ett naturistbad en gång. En kille som var gammal i gamet sa: "En naken kvinna är inte sexig. Däremot en kvinna där man bara anar något" Ligger mycket i det.
Å LT's sida bör det vara att R inte visar lökarna. Läste i ett inlägg att du tyckte om att kommentera dessa två liljekullar

..förbjuder Rebecka att ha sina tuttar för sig själv?
Citera
2004-04-05, 15:52
Medlem
triedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntman
Sant... i den typen av bikini så måste man fan ha silikontuttar för att dom ska ha exakt samma form som i en push-up

Hahaha, skrattretande att en man har lärt sig det. Må du aldrig ha en ammande fru
Citera
2004-04-06, 15:25
Medlem
Maxels avatar
Vet inte om ni skrivit om detta, men på www.ollo.net, så säge de att rebekah är med i en P-film, men de sätter ett frågetecken efter påståendet...

Någon som kan konfirmera.. här är länken till det hela..

www.ollo.net 2004-04-05, eller så ligger den under seex i länkarna.

P-filmen de hänvisar till.
Citera
2004-04-06, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maxel
Vet inte om ni skrivit om detta, men på www.ollo.net, så säge de att rebekah är med i en P-film, men de sätter ett frågetecken efter påståendet...

Den filmen är fin. Har den någonstans. Vet dock inte vem fan "Rebeckah" (vad är det för jävla svartskallestavning?) är (förutom att jag såg bakhuvudet på henne på den av mig, i mitt inlägg ovan, nämnda filmen), eller bryr mig om det.
Citera
2004-04-07, 15:44
Medlem
Darnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxel

Jag har den filmen, och hon är inte med i den. Hon kanske liknar tjejen på omslaget en aning, men när man får se samma tjej i filmen från lite andra vinklar ser hon annorlunda ut.
Citera
2004-04-08, 20:49
Medlem
Harry_s avatar
http://www.bbuncut.com/
Citera
2004-04-23, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
http://www.bbuncut.com/

hittade filmen på becka och henrik på www.live6.nu hela filmen!
Citera
2004-04-24, 15:37
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Jag håller med den som tidigare i tråden tyckte sig se henne gå ner på knä när det går för honom. Åtetstår att spekulera i om hon bara runkade av honom, eller om satsen hamnade på/i henne.

Jag har nu studerat det hela lite närmre och hon går ner på knä och han runkar satsen i munnen på henne.
Citera
2004-05-02, 12:46
Medlem
Secs avatar
Funkar inte bbuncut längre??
Citera
2004-07-19, 16:19
Bannlyst
Gör din egen Big Brotherfilm!

Tja!
Surfade in på *Länk raderad av moderator pga ev. spam* som har sloganen "Som Big Brother - Fast på Riktigt"! Köpte deras "nattuggla" som har nattseende och filmar precis som i nattscener från riktiga BB som ni säkert alla har sett...

Har bara spelat in på video än så länge men jag lovar att bidra med mina alster så fort jag köpt ett videokort till datorn!

/R
Citera
2004-07-19, 17:08
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Ovan inlägg diskuteras just nu i Outlaw! Eventuell brott mot regel 1.2 Spam är helt förbjudet. Jag återkommer!

Edit: Användaren nu bannad! Diskutera INTE det här! Om ni önskar så gör det i den här tråden!
Citera
2020-06-05, 10:38
Medlem
Det är himla kul när BB deltagare sänder live på facebook iallafall nu när BB slutat och det är inget bra på tv och man har BB abstinens!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in