Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-25, 21:36
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreamdream
Skönt att Jens ställde upp med namn och bild.
Klassisk runkare!

Ja hur fan såg snubben ut? Verkligen killen som inte har något kvar att förlora i livet.
Barbie verkar inte vara ett fan av att röra överläppen när hon pratar? Ser stört ut.
Citera
2012-05-25, 21:49
Medlem
ElzyLays avatar
Mycket skräckfilm över det klippet.
Hon ser ju ut som något som en påtänd doktor Frankenstein opererat ihop av överblivna delar ur kroppsdelslådan. Fan. jag har ingen överläpp, men det här får duga...
Citera
2012-05-25, 22:12
Medlem
Herr Norrlands avatar
Hahahaha, så underbart! Hon ser ut och pratar fullständigt efterblivet och Jens är inte mycket bättre han. Underbart klipp.

Kan tillägga att jag inte skulle varit bättre än Jens och att jag utan tvekan skulle knullat henne jag också. Men fortfarande hysteriskt roligt.
Citera
2012-05-25, 23:44
Medlem
Haha vilket roligt klipp. Synd bara att allt är fejk, det är ju Mike Beck bakom kameran och killen som ser ut som Stig Helmer är skådis och går under namnet JS i Mike Beck, Erik Fischer och Johan Vilde filmer.
Citera
2012-05-25, 23:50
Medlem
Blurgarens avatar
Men fyfan vad det ska ladda segt.....
Citera
2012-05-26, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knazze
Haha vilket roligt klipp. Synd bara att allt är fejk, det är ju Mike Beck bakom kameran och killen som ser ut som Stig Helmer är skådis och går under namnet JS i Mike Beck, Erik Fischer och Johan Vilde filmer.
Så är det ju, men han gjorde det bra. Det såg nästan lika töntigt ut som om någon av oss hade medverkat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in