Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-11-10, 00:01
Medlem
Hallå!

Ville bara upplysa om något som jag inte vet huruvida det är känt eller ej, men jag som inte uppfyller de ställda krav som finns för att få tillgång till Password-forumet i Sex-delen har tillgång till det i alla fall! Kanske något som ska åtgärdas?
Vet inte själv vad det beror på då jag inte hört om någon som har haft samma "problem" men min gissning är att jag tidigare hade >500 inlägg (inte säker på att det stämmer men vet att jag förlorade en hel del poster när Gissa-bilden-tråden flyttades från Film till Laidback)... Om det stämmer betyder det väl att man efter ha fått tillträde, aldrig mister det - vilket i sin tur kanske bäddar för masspostning för att få tillträde. Sak samma om inläggen plockas bort och bryter mot 0.03 - spelar ju ingen roll sen om man först lyckas komma upp i 500 inlägg. Om ens mål enbart är att få tillträde till den forumdelen dvs.

...Och vad är det för dumskalle som rapporterar om detta så här på kvällskvisten - då man verkligen vill ha tillgång till Password-forumet
2009-11-10, 00:05
Medlem
Orzions avatar
Det stämmer att om du en gång fått tillgång försvinner den inte om du kommer under kraven. Men om du bestämer dig för att spamma 100 ot inlägg lär du åka på en avstängning.

(Stavfel)
Senast redigerad av Orzion 2009-11-10 kl. 00:14.
2009-11-10, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Det stämmer att om du en gång fått tillgång föörsvinner den inte om du kommer under kraven. Men om du bestämer dig för att spamma 100 ot inlägg lär du åka på en avstängning.
Men visst fan får han porr
2009-11-10, 00:15
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shmuunk
Men visst fan får han porr

Vill admin/mod lär de ju kunna ta bort hans rättighet att läsa där.
2009-11-10, 00:52
Medlem
henkishs avatar
Citat:
Vill admin/mod lär de ju kunna ta bort hans rättighet att läsa där.

Han sparar allt innan dom hinner göra de?
2009-11-10, 01:39
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Han sparar allt innan dom hinner göra de?

Då har personen tillgång till passwords innehåll världen går inte under livet går vidare förstår inte problemet.
2009-11-10, 01:47
Medlem
Problemet är väl då antagligen att personen har "fuskat" till sig rättigheten.
Men det är väl inte så big deal precis :P
2009-11-10, 07:36
Medlem
Psyko-12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habix
Problemet är väl då antagligen att personen har "fuskat" till sig rättigheten.
Men det är väl inte så big deal precis :P
Jag kan inte se problemet med att se nackdelen med password tillgång...

TS, det verkar ju som att du visst uppfyller kravet. Du har 500 i postcount och har varit medlem i över sex månader. När man når kraven uppdateras allting vid midnatt och man får tillgång. Så om du magiskt fick tillgång till password efter 0.00 och postade denna tråd 0.01, no surprise here.
2009-11-10, 07:48
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Det stämmer att om du en gång fått tillgång försvinner den inte om du kommer under kraven.
Exakt.

· KLICK ·

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in