2009-11-10, 21:59
Medlem
Aniki-kuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Har du testat tagit ut minneskortet och satt i det samt startat om telefonen ?

Svar ja. Minst 6 gånger. Minneskortet sitter under batteriet. Så det borde ju inte glappa tycker jag!
Citera
2009-11-10, 23:47
Medlem
Haha så du kom på din gamla kod? Någon aning om det är samma kod som dyker upp i brevlådan eller får du en helt ny?

Vad gäller minneskortet; testa att kasta den i golvet. Skador från en stöt avhjälps ofta av en ännu hårdare stöt.

Citera
2009-11-11, 10:27
Medlem
Aniki-kuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hertzegovina
Haha så du kom på din gamla kod? Någon aning om det är samma kod som dyker upp i brevlådan eller får du en helt ny?

Vad gäller minneskortet; testa att kasta den i golvet. Skador från en stöt avhjälps ofta av en ännu hårdare stöt.

Ingen aning om koden. Dock ska jag fan i mig testa att drämma minneskortet i golvet!
Citera
2009-11-11, 10:43
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratt
Synd att du inte har telia/3/Telenor som har affärer där man kan visa up ID och så fixar de det åt en.
Halebop ingår ju i telia koncernen, du kan nog gå in med ett halebop kort i en telia butik också.
Citera
2009-11-11, 12:59
Medlem
Aniki-kuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
Halebop ingår ju i telia koncernen, du kan nog gå in med ett halebop kort i en telia butik också

Men...

Citat:
Ursprungligen postat av Aniki-kun
Dom skrev även att man kan gå till telia och visa upp legitimation och få koderna direkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in