Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-11-09, 03:56
Medlem
Knaffells avatar
Kan man prenumerera på ett forum ? Det går ju att klicka på "forum verktyg" och sedan på "prenumerera på det här forumet", om man tillexempel är inne på underforumet Film och filmproduktion.

Men när man sedan letar i sina prenumerationer så går det ej att hitta något sådant.

vad har detta för funktion egentligen ? Är det till för att man ska kunna prenumerera på alla ämnen som postas i detta underforum ?

Mvh
Citera
2009-11-09, 04:53
Medlem
Zwerchstands avatar
> I forumvy: Forumverktyg —> Prenumerera på det här forumet (Fungerar nog som du antar. Jag använder den inte och vet därför inte.)
> RSS
> På 1:asidan: Dölj avdelningar med de röda pilarna till höger. (Antagligen närmast din önskan; med bonus att inte blandas med trådprenumerationer.)
Citera
2009-11-09, 06:58
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knaffell
Kan man prenumerera på ett forum ? Det går ju att klicka på "forum verktyg" och sedan på "prenumerera på det här forumet", om man tillexempel är inne på underforumet Film och filmproduktion.

Men när man sedan letar i sina prenumerationer så går det ej att hitta något sådant.

vad har detta för funktion egentligen ? Är det till för att man ska kunna prenumerera på alla ämnen som postas i detta underforum ?

Mvh

Via kontrollpanelen ser du forumsprenumerationer nedanför dina trådprenummerationer. De ser då det senast postade ämnet i det forumet.
Citera
2009-11-09, 15:13
Medlem
Knaffells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Via kontrollpanelen ser du forumsprenumerationer nedanför dina trådprenummerationer. De ser då det senast postade ämnet i det forumet.

Tack ! Precis det jag letat efter, förstår inte hur jag kunde ha missat att kolla där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in