2002-12-12, 20:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dietyman
Mipp map vad är det för fel på angel cloud? hur fan kan hon veta sånt? vad är hon för nån MUST:are eller SÄPO sak... trodde sån här åsiktregistrering var olaglig....
Johan, Hört talas om ICQ?
Citera
2002-12-12, 23:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja jag har hört talas om ICQ och pga det så har jag kollat..... Jag finns inte på ICQ i alla fall inte med mitt riktiga namn... och det namnet du skrev är INTE mitt förnamn......
Citera
2002-12-12, 23:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Vad sökte du på?
Citera
2002-12-12, 23:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ja jag har hört talas om ICQ och pga det så har jag kollat..... Jag finns inte på ICQ i alla fall inte med mitt riktiga namn... och det namnet du skrev är INTE mitt förnamn......
Ooops.My mistake, jag glömde dela din mail i två ord och lägga till _ emellan, hursomhelst finns Zcooby med rätt namn på lunar.
Citera
2002-12-13, 00:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Borttappade?

Trodde denna tråd var ang. Pitbullfarm och inte såvida vem / vilka som har ICQ eller LunarStorm. Och vem / vilka som säger sig heta vad och vem / vilka dom umgås med. :evil:
Citera
2002-12-13, 07:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Citat:
Ooops.My mistake, jag glömde dela din mail i två ord och lägga till _ emellan, hursomhelst finns Zcooby med rätt namn på lunar.

Japp, och ICQ och mer eller mindre varenda ställe på nätet. :-)
Citera
2002-12-13, 11:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Har ni nåt att säga om enskilda personer, är det bättre att ni tar upp det personligen med personen i fråga....
Att sitta och smutskasta enskida personer i ett forum likt detta, kan knappast leda till nåt gott.
Citera
2002-12-13, 14:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Wiking
Har ni nåt att säga om enskilda personer, är det bättre att ni tar upp det personligen med personen i fråga....
Att sitta och smutskasta enskida personer i ett forum likt detta, kan knappast leda till nåt gott.

Håller med till 110%
Citera
2002-12-13, 14:35
äldre konto (old)
Ej medlem
japps jag känner Bidebo personligen.
Citera
2025-11-12, 12:54
Medlem
grungewhores avatar
Midgård skrev alldeles nyss att han gått bort. Vila i frid!
Citera
2025-11-12, 13:43
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Midgård skrev alldeles nyss att han gått bort. Vila i frid!
Japp, såg det på fejjan. Måste ha drabbats av en infarkt eftersom han var på fötterna bara för några dagar sen och verkade hur pigg som helst. RIP
Citera
2025-11-12, 14:01
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Japp, såg det på fejjan. Måste ha drabbats av en infarkt eftersom han var på fötterna bara för några dagar sen och verkade hur pigg som helst. RIP
Kanske okänslig fråga, men är självmord uteslutet? Infarkt brukar väl vara skörlevnad eller ärftlighet, men fick intrycket han lugnat ner sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in