2026-05-05, 02:42
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caja
Nu handlar ju ts inlägg om riktiga pruttar. Men vad tycker killar om s.k muspruttar då? Bryr ni er om sånt? Och fattar man när det är en musprutt och inte en riktigt prutt?

Blir lite för intimt för mig det här på det här sättet, men jag lovar dig att det finns dom som inte har något emot det. TS fråga är ännu mer intim, så den lämnar jag okommenterad……
Citera
2026-05-05, 08:10
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Det är väl sånt man helst vill vara utan där och då men ibland gör kroppen som den vill och vuxna människor fattar ju att det är så. Den som råkar fisa vill nog helst inte göra det. Ibland när jag har haft riktigt mkt analsex med en rejäl doning och sen kommer av annan stimulans kort efteråt så kan det vara ganska så svårt att kontrollera sig. Det är ju iofs inte fråga om kraftiga brakfisar eller äggluktande mökar men det är ju luft som kommer ut därifrån. Sånt som händer och vuxna kan ju hantera det.

Vore konstigt och äckligt om nån frivilligt försöker pressa fram en massa fisar, men det lär ju inte vara så ofta nån håller på så.
Citera
2026-05-05, 08:46
Medlem
Pinoputchins avatar
En fyllig och storbröstad MILF med väl tilltagen bak som lägger av en varmt vibrerande, ljudlig och maffig brakskit vid doggystyle är icke att förakta.
Citera
2026-05-05, 18:08
Medlem
Sånt som händer kort och gott. Varken mer eller mindre.bara att skratta åt det ihop eller låtsas som det inte hänt liksom.
Citera
2026-05-05, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tashoku
Tjena där, min tjej fiser ibland då vi har sex, trodde först att det var fittan som gjorde prutt ljuden då det inte luktade nåt men det visar sig att hon fiser titt som tätt under våra kärleksakter.

Hur ställer ni till er att er partner är såpass bekväm med er att hon/han kan fisa under er sex akt? Tycker det är, sjukt som det låter, rätt gulligt att hon kan vara sig själv med mig och fisa (som sagt också, hennes fisar luktar knappt^^).

Inget troll btw.
Kanske obekvämt när slidans vägg ligger vägg i väggens analens luftfyllda och spända vägg.
Citera
2026-05-05, 21:48
Medlem
heavyloadzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
En fyllig och storbröstad MILF med väl tilltagen bak som lägger av en varmt vibrerande, ljudlig och maffig brakskit vid doggystyle är icke att förakta.

Jo det låter som rena mardrömmen.
Citera
2026-05-06, 11:21
Medlem
Det är ju porrigt med "cumfart". Alltså när tjejen trycker ur sig sperman ur stjärten efteråt, medan hon särar duktigt på sina skinkor.
Citera
2026-05-06, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Det är ju porrigt med "cumfart". Alltså när tjejen trycker ur sig sperman ur stjärten efteråt, medan hon särar duktigt på sina skinkor.
Låter väldigt porrskadat
Citera
2026-05-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Light-Blue
Låter väldigt porrskadat
Nejdå, det är bara sexigt och vackert.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera