2013-09-15, 18:07
Medlem
Sunghirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAEVERABOFF
http://sv.wikipedia.org/wiki/Den_Heliga_gravens_av_Jerusalem_riddarorden

Coolt!!! Det är alltså en riktig orden sanktionerad av Påven! Alltså ingen "hemlig" riddarorden som säger sig ha anor till Jerusalem på 1200-talet men som egentligen är nån slags herrklubb grundad i nåns ölkällare på 1800-talet.

Jag antar att man måste vara katolik för att vara medlem.
Senast redigerad av Sunghir 2013-09-15 kl. 18:10.
Citera
2013-09-15, 22:01
Medlem
CygneRouges avatar
Jag kan inte tänka mig att hr Blom är fikus.

Han är helt enkelt så ärkekonservativ att han går hela varvet runt och närmar sig fjolligheten från andra sidan.

Jag har en bekant som är likadan. Jag kunde sätta en hundring på att han blir en framtida Ärkebiskop men jag skulle få alldeles för dåliga odds på det.
Citera
2013-09-18, 04:32
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Fjollig, religiös, och med i obskyra sällskap. Är det inte någon mer än jag som känner obehagliga vibbar?
Citera
2013-09-18, 06:01
Medlem
Edward är en fantastisk man många har mycket att lära av. Hoppas du läser detta Edward. Må Gud välsigna dig. Ha det bra, och fortsätt förgyll våra liv med härliga tv-framträdanden, gärna ett eget program.
Citera
2013-09-22, 15:21
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Fjollig, religiös, och med i obskyra sällskap. Är det inte någon mer än jag som känner obehagliga vibbar?

Det är nog bara du men du verkar ha lätt att känna obehagliga vibbar. En känslig person måhända eller bara sosse i allmänhet, vilket skulle förklara din missunsamhet.
Citera
2013-09-22, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det är nog bara du men du verkar ha lätt att känna obehagliga vibbar. En känslig person måhända eller bara sosse i allmänhet, vilket skulle förklara din missunsamhet.
Där slog du huvudet på spiken...
Ett uppträdande som Edwards är inte bara normalt utan till och med självklart i överklassen..
Medan han i arbetarklass och medelklass uppfattas som fjollig och bögig...

Vart är vi på väg..??..
Citera
2013-09-22, 16:12
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Nej, han är hetro.
Citera
2013-09-22, 16:12
Medlem
langaocbs avatar
Har han fått diabetes än? Vi borda starta en betting-pool annars. Angående hans sexualitet så tror jag att han är i för dålig form för att ha sex. Hela han skriker liten kuk så jag tror inte det är fysiskt möjligt att fiska fram den lille bland fläsksvalkarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Sunghir
Coolt!!! Det är alltså en riktig orden sanktionerad av Påven! Alltså ingen "hemlig" riddarorden som säger sig ha anor till Jerusalem på 1200-talet men som egentligen är nån slags herrklubb grundad i nåns ölkällare på 1800-talet.

Jag antar att man måste vara katolik för att vara medlem.

Precis min reaktion.
Citera
2013-10-12, 08:02
Medlem
Aftonbladet har träffat Edward Blom som i repotaget hävdar att alla är snälla mot honom. Till och med den här Flashback-tråden (till en början).

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17614101.ab
Citera
2013-10-20, 15:13
Bannlyst
Vad tycker Edward om internationell mat? Han verkar ju mest äta gamla svenska rätter eller centraleuropeiska rätter. Gillar han exempelvis, Pizza, thaimat eller hamburgare?
Citera
2013-10-20, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAEVERABOFF
Vad tycker Edward om internationell mat? Han verkar ju mest äta gamla svenska rätter eller centraleuropeiska rätter. Gillar han exempelvis, Pizza, thaimat eller hamburgare?

Han äter ju iaf pizza och hamburgare. Men han vill väl promota sina små darlings, han har nog många kokböcker innanför sin väst kvar. Ser fram emot när han fått ur sig alla sina 1800-tals centraleuropeiska rätter och ger sig ut på kulinarisk och historisk resa i Rom. Kanske avslöjas det att pasta inte alls är nationalrätt och vi bjuds på ett antal italienska öltips/recept
Citera
2013-10-20, 16:15
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquino
Edward är en fantastisk man många har mycket att lära av. Hoppas du läser detta Edward. Må Gud välsigna dig. Ha det bra, och fortsätt förgyll våra liv med härliga tv-framträdanden, gärna ett eget program.

Jag gillar också Edward. Men han måste försöka hitta en ballans mellan sin "gemytliga" rondör och ett hälsosammare leverne.

Han kommer inte att bli gammal om han inte ändrar sina vanor lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in