2009-11-09, 10:46
Medlem
Are-ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
TS inlägg

Samma problem här. Kommer och går. Ibland funkar det, ibland funkar det inte. Det är en bugg, något man får leva med helt enkelt. Tror problemet varit uppe förut, men inget händer. Toklar det som att problemet inte går att lösa...

Edit: Har haft samma problem med andra webbläsare tex Explorer
Citera
2009-11-09, 20:35
Medlem
rockandrollas avatar
Har samma problem jag.
Citera
2009-11-09, 20:50
Avslutad
Detta händer mig sällan. Men en dålig dag kan detta vara skiten som får bägaren att rinna över.
Citera
2009-11-09, 20:54
Medlem
fuskarens avatar
Verkar som många har samma problem.. Så vad är felet då? :P (Jag har också problem...)
Citera
2009-11-09, 23:38
Medlem
Citat:
Jag har ett skumt problem. Även om jag läst en tråd så visas tråden som oläst, speciellt om jag själv varit den siste att skriva ett inlägg i tråden.

Jag har kakor aktiverade så det borde inte bero på det. Någon som vet hur man kan lösa problemet. Utgår ifrån att det är skit bakom spakarna men jag kan ju ha fel.

Använder Firefox.
Haft samma problem ända sedan jag joinade lika med om det har kommit nya inlägg. Brukar bli skitglad när jag ser att jag har olästa inlägg i trådarna jag väntar på svar i. Sedan ser jag att det var jag som postade senast och så försvinner all min lycka Har lärt mig att det är lika bra att ignorera och följa upp trådarna via quotesökning eller senaste inlägg.
Citera
2009-11-10, 17:38
Medlem
zultans avatar
Citat:
Jag har ett skumt problem. Även om jag läst en tråd så visas tråden som oläst, speciellt om jag själv varit den siste att skriva ett inlägg i tråden.

Jag har kakor aktiverade så det borde inte bero på det. Någon som vet hur man kan lösa problemet. Utgår ifrån att det är skit bakom spakarna men jag kan ju ha fel.

Använder Firefox.

funkar alltid för mig, ie8
Citera
2009-11-10, 18:01
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Men för mig blir det så oavsett om jag loggar ut, stänger av FF osv. Det slutar inte vad fan man än gör.
Blir det verkligen sa om du loggar ut fran Flashback?

Om du ar inne pa Flashback och sen stanger av browsern sa kommer det se ut som att du inte last nagra tradar om du gar tillbaka in inom en timme. Om du vantar i mer an en timme sa kommer det vara okej.

Sa antingen ger du fan i att stanga av browsern (det spelar ingen roll om du surfar pa andra sidor), eller sa ger du fan i att kolla FB inom en timme sedan ditt sista sidbyte pa FB. Sa enkelt ar det.
Citera
2009-11-10, 19:49
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Blir det verkligen sa om du loggar ut fran Flashback?

Om du ar inne pa Flashback och sen stanger av browsern sa kommer det se ut som att du inte last nagra tradar om du gar tillbaka in inom en timme. Om du vantar i mer an en timme sa kommer det vara okej.

Sa antingen ger du fan i att stanga av browsern (det spelar ingen roll om du surfar pa andra sidor), eller sa ger du fan i att kolla FB inom en timme sedan ditt sista sidbyte pa FB. Sa enkelt ar det.

Som nu när jag är inloggad. Skriver jag något i en tråd så syns tråden som oläst fast det sista inlägget var av mig. Jävligt irriterande.
Citera
2009-11-10, 19:50
Medlem
AquaRegias avatar
Sådär ja, nu slutade det att fungera igen.

Funkade perfekt i typ två dygn.
Citera
2009-11-10, 19:59
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Som nu när jag är inloggad. Skriver jag något i en tråd så syns tråden som oläst fast det sista inlägget var av mig. Jävligt irriterande.
Jaha, da hajar jag. Det brukar jag losa genom att helt enkelt bladdra langst ner pa sidan innan jag klickar mig vidare. Funkar finfint for mig i bade IE och FF.
Citera
2010-05-31, 21:16
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Satans jävla skit också, nu är problemet tillbaka igen. Blir tokig på detta

Någon som ännu funnit en lösning till detta.
Citera
2010-06-01, 06:45
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Satans jävla skit också, nu är problemet tillbaka igen. Blir tokig på detta

Någon som ännu funnit en lösning till detta.
Jag raderade kakorna för FB så rättade det till sig.
Problemet kommer och går, detta är ingen perfekt lösning, men det fungerar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in