Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2009-11-05, 21:21
Medlem
Ljungbackaeriks avatar
Jag sitter pa andra sidan Atlanten men trots detta och trots att jag anvander nagot sa oexotiskt som IE funkar FB snabbt och bra vid alla tider pa dygnet. Jag hade iofs ett liknande problem for ett tag sedan, men efter att jag andrat mina anvandarinstallningar till att inte visa banners flyter det pa alldeles utmarkt.
2009-11-05, 22:19
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungbackaerik
Jag sitter pa andra sidan Atlanten men trots detta och trots att jag anvander nagot sa oexotiskt som IE funkar FB snabbt och bra vid alla tider pa dygnet. Jag hade iofs ett liknande problem for ett tag sedan, men efter att jag andrat mina anvandarinstallningar till att inte visa banners flyter det pa alldeles utmarkt.

IE hämskt. Hur klarar du av det utan att bli helt jävla skogstokig?
2009-11-05, 22:26
Medlem
Ljungbackaeriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln

For att jag har bade battre och roligare saker for mig an att hitta den perfekta weblasaren.
2009-11-05, 22:34
Medlem
DifferentViews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
stavning HEMSK!

Sedan är Ie hundra gånger bättre än firesux för att den tar inte en halv minut å starta utan tillägg.
2009-11-05, 22:54
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DifferentView
stavning HEMSK!

Sedan är Ie hundra gånger bättre än firesux för att den tar inte en halv minut å starta utan tillägg.

Du är hemsk

Nå åsikter är som rövhål, alla har en. Men nu kanske vi skall återgå till ämnet.

OnT: FB kan ju inte vara så tung att köra, så felet måste närstan ligga "hemma".
2009-11-05, 23:46
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Och eftersom tråden nu i ett rasande tempo börjar närma sig ett hederligt flamewar så stänger jag den och svarar TS att det verkar variera.

· KLICK ·

// Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in