Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-11-02, 22:45
Bannlyst
Kan ni inte fixa någon funktion så man ser vilka som besökt ens profil eller ens trådar där man skrivit eller skapat?
2009-11-02, 22:45
Medlem
_abous avatar
Verkligen inte, jag vill vara hemlig med sånt.
2009-11-02, 22:47
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Frågan är vad det skulle göra för nytta?

Varför tror du vissa väljer att surfa osynligt?
2009-11-02, 22:52
Bannlyst
Men iaf ens profilsida. Du är ju lika hemlig bakom ditt nick så vad spelar det för roll.
2009-11-02, 22:52
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dallitz
Men iaf ens profilsida. Du är ju lika hemlig bakom ditt nick så vad spelar det för roll.
Varför vill du se det ens?
2009-11-02, 23:56
Moderator
^Eazs avatar
Detta är inget community, det enda som syns på din profilsida är din signatur etc iaf, dvs den har inget värde som sådant.

Nej tack säger jag.
2009-11-03, 00:02
Moderator
Snuffelbutts avatar
Tror att sidan du letar efter är: www.fragbite.se , Lätt att ta miste ibland har jag hört
2009-11-03, 00:05
Medlem
Darkmushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Tror att sidan du letar efter är: www.fragbite.se , Lätt att ta miste ibland har jag hört

Nej hallå! fragbite är bara för småbarn ;pPPpPppPppPppPPPppPppPPp

OnT: Tror inte många besöker någons profil ändå, finns ju inget att göra där så...
2009-11-03, 00:08
Bannlyst
nej letar inte efter fragbite. jag skippade o bli medlem där för 10 år sedan din blöte stövel!

lite mer bekvämt kan vi väl ha de här. de är ju så grått o trist varför inte ha lite fler funktioner.
2009-11-03, 00:19
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkmush

... Tror inte många besöker någons profil ändå, finns ju inget att göra där så...
Jag gör det ibland, kollade till exempel upp dig nu medans jag skrev det här inlägget och tror mig redan ha dragit vissa slutsatser om hur du är.
PM´a om du undrar om jag hade rätt.
Citat:
lite mer bekvämt kan vi väl ha de här. de är ju så grått o trist varför inte ha lite fler funktioner.

Vi vill ha det grått och trist.
2009-11-03, 08:49
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Kan ni inte fixa någon funktion så man ser vilka som besökt ens profil eller ens trådar där man skrivit eller skapat?

Citat:

Citat:
nej letar inte efter fragbite. jag skippade o bli medlem där för 10 år sedan din blöte stövel!

Ingen funktion för Flashback.
2009-11-03, 09:01
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Nej, det är inte aktuellt.

admin4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in